Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Amanita Muscaria trip (vliegenzwam trip)

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
ik ga jullie vertellen over m'n trip met het amanita muscaria extract

het is zo'n klein rood buisje met een soort houtachtige paddo stukjes in

het smaakte zelf wel een beetje naar zagemeel

je moet echt wel op een nuchtere maag die paddo's innemen of je hebt niets van effecten, in tegestelling tot de mexicaanse paddo's

ik had eens een heel bord spagetti gegeten en een uur daarna mexicaanse paddo's en had best wel een vette trip

met de amanita muscaria moet je echt nuchter zijn of je merkt er niets van, tenzij je mss een jointje rookt om je zowiezo al in een rare dimensie te voelen, dan zouden de effecten mss wel zichtbaarder worden

alleszins ik had op een avond de paddo's ingenomen en had echt niets van effect omdat ik dervoor had gegeten
maar de dag nadien toen ik wakker werd met een nuchtere maag en een jointje had gerookt werd me duidelijk dat ik begon te trippen

ik zag m'n gezicht de hele tijd flikkeren in verschillende voorwerpen, ik zat in de bus en zag m'n gezicht in die grijze buizen waar je je aan moet vasthouden, het is meer een meditatieve paddo trip die je veel leert over het christendom denk ik

ik had echt het gevoel dat Jezus 2000 jaar geleden vliegezwam heeft ingenomen omdat heel de christelijke structuur heel duidelijk werd

ik heb toen echt gevoeld dat god in je zit, in elke persoon en dat alles wat op aarde zichtbaar is gemaakt is door mensen, dus het "god" gehalte ook

het god gehalte in muziek, teksten, poezie enzovoort, het is gewoon hoe meer je je emotioneel verdiept in jezelf en op zoek gaat wat het beste voor jezelf en heel het universum is, gewoon GOD is

in de bus had ik de indruk dat realiteit 1 plaatje was
dat je zo kon wegduwen

het was alsof realiteit heel los stond van wie je zelf bent

toen ik wat begon te filosoferen werd me heel snel duidelijk dat god niets buitenaards is, maar gewoon in de mensen zit, god is enkel herkenbaar in de materiele dingen, soms wat meer in het ene ding dan het andere

en dat god heel diep in je zit en je moest het gewoon gaan halen en reproduceren in de realiteit

dat was het eigelijk van trip want volgens mij ervaarde ik de trip uit na-effecten, en niet uit de trip zelf

volgende keer doe ik de vliegenzwam echt wel op een nuchtere maag en zal het heel snel herkennen

het is anders dan de mexicaanse alleszins, je hebt minder buzz gevoel tenzij je er een joint bij smoket

peace out homies!!
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
klinkt heftig,

al geloof ik zelf niet echt in dat religie gebeuren, ik heb sowieso geen geloof, dus misschien dat het daaraan ligt!

maar het lijkt in ieder geval erop dat je een leerzame trip hebt gemaakt!
 

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
inderdaad ik vond het op slag vreemd toen het me duidelijk werd

heel die stuctuur van kop tot teen werd duidelijk

het klopt gewoon te sterk, ik geloof erin maar ga geen stomme dinge doen als naief geloven

ik ga niet bidde ofzo ik geloof in boudisme ook, hindoeisme is ook fokking speciaal, maar al dat religie en goddelijk gedoe fuckt m'n relatie meer en meer op

kwil zelfs stoppen met alle drugs enzo et is genoeg geweest
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Hmm klinkt interesant, ik heb nu een Amanita soep staan koken, en morgen gaan we deze opeten, ben heel benieuwd. mijn recept:

13 gram gedroogde amanita
30 gram champignon
wat soepgroentes en water
1 boulion blokje

en voala een heerlijk ruikende soep.
hopenlijk smaakt ie net zo lekker! :D ik hou jullie op de hoogte!
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Nou de soep was heerlijk, echt verukkelijk! maar we voelden beide bijna geen effect, af en toe zat ik even in een trance, dat na ongeveer 7 gram amanita, toen dat niet goed aan sloeg heb ik later nog 2,4 gram gedrogde psilocybe en een gum extract van 50 gram passiebloem genomen maar dat had ook bijna geen effect. hoogstens het gevoel dat je na een goede trip over houd, de after glow, en ik ging ietsjes meer op in muziek. jammer want normaal ben ik van 2.4 gram gedroogde psilo echt zwaar in een andere wereld. mischien werd het effect van de psilo's geblokeerd door de slecht werkende amanita's? weet iemand hier iets over? ik denk erover om over anderhalve week gewoon weer eens 35 gram verse paddo's te eten om te kijken of ik dan weer gewoon kan trippen.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Vliegenzwammen in Bethlehem? :lol:
 
Haut