Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

absinth maken wie helpt me uit de brand

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion bertus
  • Date de début Date de début

bertus

Matrice Périnatale
Inscrit
17/7/03
hey

wie kan mij eens helpen heeft gedaan of heeft er genoeg over kunnen vinden en vertaald over het maken van absinth
dit is wat ik er in het nederlands over heb kunnen vinden en heb gedaan
gooi 40 gram wormwood in 0.5 liter sterke drank (jenever heb ik daar maar van gemaakt ) laat het geheel 14 dagen staan et voula daar is je absinth . nou niet hellemaal dus want absinth is een beetje groenig en die shit van mij was slootwaterbruin ook is de geur niet echt heel goed het is zeg maar heel sterk , maar daar kan ik nog overheen komen maar de smaak is echt niet te best (vergelijkje,als je het stukbeiten van een xtc pil bitter vind, dat is zoet invergelijk bij dit )
dus wie maakt me los hoe kan ik dit beter doen want de resepten die ik kan vinden zijn in het engels en per 1000liter

al vast bedankt /forum/images/graemlins/pint.gif

je kunt het hier ook kopen www.absintshop.com. Ik heb de groene 70% fles uit tsjechie mee genomen voor omgerekend 14 euro. K ga um binnenkort openen. Maar ik heb even wat rond gekeken, veel site's geven toch een behoorlijk lange lijst op qua producten die je er in moet stoppen, en raden ook 95% alchohol dranken aan (spiritus zeker /forum/images/graemlins/crazy.gif) maarum mocht het je lukken, meld het ons /forum/images/graemlins/alc.gif

ja ze schrijven over 100 proof maar daar bedoelen ze mee 50%x2=100proof anders kan het niet ze spreken ook wel eens over meer dan 100% van daar
heb gister van mijn brouwsel gedronken ongeveer een jeneverglas vol maar ik had geen effecten,ik had wel flink gegeten en bij de meeste smartshop dingen moet je eerst 14 dagen vasten /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

maar we gaan weer gewoon door /forum/images/graemlins/evil.gif

vr gr bertus

Absinth recepten

tony_stovetop.jpg

het stoken haalt de bittere smaak er uit, maar is wel illegaal in nederland.... maar dat is Absinth toch al /forum/images/graemlins/wink.gif

maar als je zoiets kleins maakt zullen ze niet zosnel moeilijk over doen en kan je ook goed gebruiken voor andere extracten te maken

plaatje van destileergeval komt van http://homedistiller.org/ daar vind je meer info hoe je er een maakt

Dit is een wat kleiner recept voor alsemwijn, ziet er al weer een stuk smakelijker uit. Mocht iemand het gaan proberen en het bevalt, geef even een seintje dan zetten we het op de website.

• een kwart liter Malagawijn
    [/*:m:t11pzah9]
  • 5 gr Alsem
  • 5 gr Cascarilla
  • 5 gr Gentiaan
  • 5 gr Mirre
  • 6 gr Kamille
  • 10 gr Sinaasappelschil
  • 15 gr Potassiumcarbonaat
Alle ingrediënten ook de wijn, in een goed gesloten schaal doen en gedurende 4 dagen laten macereren.
Filtreren en op fles bewaren
Dosis: een theelepel in een glas water, 10 minuten voor de maaltijd.

Hmmmm die foto van Anand ziet er behoorlijk smerig uit....ik geloof niet dat ik dat voor mn plezier zou drinken /forum/images/graemlins/confused.gif Doe mij maar een baco'tje /forum/images/graemlins/laugh.gif

Hmmmm die foto van Anand ziet er behoorlijk smerig uit....ik geloof niet dat ik dat voor mn plezier zou drinken /forum/images/graemlins/confused.gif Doe mij maar een baco'tje /forum/images/graemlins/laugh.gif

het is geen foto van Absinth maar foto van Aroma extractor met waarschijnlijk jeneverbessen er in, was als voorbeeld bedoelt van klein Destileer apparaat

OK goed dat je het even uitlegd. Jij bent altijd hard aan het experimenteren he? Cool hoor! Je moet anders eens langskomen hier, ik heb nog wel wat leuke zaadjes die ik gegroeid wil hebben /forum/images/graemlins/smile.gif

OK goed dat je het even uitlegd. Jij bent altijd hard aan het experimenteren he? Cool hoor! Je moet anders eens langskomen hier, ik heb nog wel wat leuke zaadjes die ik gegroeid wil hebben /forum/images/graemlins/smile.gif

valt opzich nog wel mee hoor
moet zelf ooit zo'n ding maken maar nog geen geld voor gehad
de paddestoelen gaan ff voor

Deze zomer heb ik in Hongarije rondgekeken naar Absinth maar nergends werd het in de winkel verkocht en veel mensen waar ik het aan vroeg kende het nieteens.
Het werd wel verkocht in cafe's/Discotheken voor ong. 4 euro per glas , een hele fles wilde ze mij daar niet verkopen voor een respectabele prijs /forum/images/graemlins/frown.gif
Binnekort toch maar zelf aan de slag....

"..Only one thing on my mind... I'm Alive..."

De fles absinth die ik in Tsjechie kocht, kun je ook gewoon op het web kopen, alleen wel twee keer zo duur /forum/images/graemlins/frown.gif
absint winkle

en zo zullen er wel meer online absinth winkels zijn

Retour