Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

4-aco-dmt

Shapeshifter

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Août 2009
Messages
26
Wat zijn de ervaringen met dit goedje op dit forum? Ik lees weinig over vagere RC's op het NL gedeelte hier, dus ben wel benieuwd of deze dingen hier ook leven.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, denk er binnekort wel aan te gaan, het schijnt nogal erg op psilocine te lijken, het is dan ook een analoog van die stof. :)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Effecten zouden kwalitatief met psilocybine te vergelijken moeten zijn. Zowel psilocybine als 4-O-acetyl-DMT wordenin het lichaam omgezet naar psilocine, die de eigenlijke werkzame stof is (psilocybine raakt niet door de bloedhersenbarriere). Deacetylatie van 4-O-ac-DMT naar psilocine gebeurt trager dan defosforylatie van psilocybine naar psilocine.

Lijkt me dus dat de effecten iets langer zouden duren, ook iets meer lineair, zoals truffels (hoog psilocybine) staan ten opzichte van hoog psilocine soorten.

Op zich is het niet echt een research chemical, het is meer een andere pro-drug voor psilocine dan psilocybine bv.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Dose: 27 mg

Come up heel erg smooth, super warm van binnen, zeker 2 uur tot de piek. Milde euphorie. Visuals viel me erg tegen , leken meer op die van lsd dan paddo's.Geen patronen voornamelijk het stroboscoop effect. Geen morphing of bewegende dingen. Rond de piek nog enige inzichten gehad, en wat herinneringen van mn jeugd kwamen naar boven die ik vergeten was. Na 5/6 uur weer redelijk back to bassline.

Mn vriendin had 23 mg, was ook niet zo onder de indruk.

Volgende keer maar voor de 40/50 mg gaan.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Jeniger a dit:
Dose: 27 mg

Come up heel erg smooth, super warm van binnen, zeker 2 uur tot de piek. Milde euphorie. Visuals viel me erg tegen , leken meer op die van lsd dan paddo's.Geen patronen voornamelijk het stroboscoop effect. Geen morphing of bewegende dingen. Rond de piek nog enige inzichten gehad, en wat herinneringen van mn jeugd kwamen naar boven die ik vergeten was. Na 5/6 uur weer redelijk back to bassline.

Mn vriendin had 23 mg, was ook niet zo onder de indruk.

Volgende keer maar voor de 40/50 mg gaan.

Interessant. Als ik goed uitreken, staat 23mg ongeveer gelijk aan een 3-4 gram (droog) dosis. Dat is over het algemeen niet genoeg om het volledige spectrum van de ervaring te ontsluiten dus wat je zegt dat de visuals LSD achtig zijn is naar verwachting. 40/50 zou wat dat betreft zeker meer spectaculair moeten zijn (ongeveer 7/8 gram gedroogd omgerekend). Ik ben erg benieuwd naar de effecten van zo'n dosis en de eventuele lichamelijke bijwerkingen.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Oké, klinkt interessant.
Even een vraag, dit neem je oraal?


Peace
 

Shapeshifter

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Août 2009
Messages
26
Laatst 25mg geprobeerd, ik kan het paddo achtige wel erkennen maar toch wel heel anders. Duidelijk dat het hele organische niet echt meer vertegenwoordigd wordt maar niet op een vervelende manier in mijn beleving. Hele creatieve, positieve vibe droeg het, qua visuals kan ik weinig zeggen aangezien ik nog zelden visuals heb (ik focus er ook niet op, ze maken me niet zo uit en sinds ik visuals minder interessant vind heb ik ze nog zelden eigelijk)

Al met al eentje om vaker te proberen vind ik, de dagen erna voel ik nog restanten positeve afterglow!

Op naar 4-ho-dipt! :p
 
Haut