S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

liquid LSD

I have some questions about liquid LSD,

-what is the regular price in Holland for this? I want to spent around 150euro what can I expect?
-Is there a save way to test this when I purchase it?
-When I use aquarell paper how am I suppost to doze it(...ml/...cm2)
-can I also use it taking a drip?
-what colour liquid can I expect?
-what thickness has this liquid?
-tips & trics please!
-I am experienced with papertrips but never had it liquid
ovide a écrit :
I have some questions about liquid LSD,

-what is the regular price in Holland for this? I want to spent around 150euro what can I expect?
Don't know i live in Belgium ^^'
-Is there a save way to test this when I purchase it?
Take a Cotton Bud and dip it slowly in your liquid and tast it
-When I use aquarell paper how am I suppost to doze it(...ml/...cm2)
Don't know sorry
-can I also use it taking a drip?
Yes you can
-what colour liquid can I expect?
Transparent liquid, no taste
-what thickness has this liquid?
Look up
-tips & trics please!
-I am experienced with papertrips but never had it liquid

Well, i can't answer to everthing, cause i get acid in liquid twice in my whole life, only using lsd blotter for me Upside_down

Hope someonelse can answer Smile

Btw sorry for my english, i speak french !

Take Care :wink:
Hell, It's about time!
Liquid is hard to get in Holland, where do you live?

For 150 euro's you should get about 25 - 50 good dosages, depending on if you found yourself a cool or a not so cool dealer!

grtzz
We gotta let love rule!
ik denk dat je voor die prijs beter blotters koopt
vloeibaar is moeilijker te vinden en waarschijnlijk enkel te koop in grotere hoeveelheden..
The danger of LSD is not that it drives you insane,
the danger is that it drives you sane
Na jaren experimenteren met gevarieerde blotters, dots en liquid kan ik voor mezelf zegen dat liquid mij de krachtigste ervaringen hebben gegeven. Lijkt wel alsof liquid meer ''de echte stof'' is en blotters een productie zijn die verder afstaan van de bron producent. Dit merk ik ook aan de shakende hart bevingen die sterker en prominenter aanwezig zijn met liquid. Gaat psychologisch soms ook net wat harder en soepeler. Kickt ook sneller in, na minder dan een kwartiertje zie ik al duidelijkere lijnen rondom objecten. Vooral lichamelijk vind ik liquid acid duidelijk sterker, krijg er echt een electrisch hart van. Misschien dat dit indirect de mentale effecten wat accelereert en ze juist daardoor sterker lijken.

Dots waren hetzelfde als blotters behalve dat ik in blotters weleens teleurgesteld raakte vanwege hun tamme sterkte en dat bij dots altijd goed zat.

Punt met liquid is wel dat je er voorzichtig mee om moet gaan, 'tis net alsof je niets genomen heb, met even druppelen en een likkie kun je jezelf naar hyper space lanceren. Wat ook zo weer z'n voordelen heeft. Tounge
Ik ben wel geen mod,maar denk dat zo'n vraag in 14 topics te stellen absoluut niet gewenst is op dit forum.

Mijn reactie hier boven sloeg dus op de persoon die dus die ban heeft gekregen
???? ??
^^ + 14 Wink
You better bounce, rock, rollerskate.
User is gebanned en al z'n posts zijn verwijderd.

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.