Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

XTC + Heroine-kristallen ?

|HypNozOo.

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Juil 2008
Messages
36
XTC + Heroine-kristallen ?

Een tijdje geleden ben ik op een leuk after-party-chill-plekkie beland,
waar sierlijk, witte lijnen over de gehele lengte van spiegels lagen, en deze vol enthousiasme, en in één ruk, weer van de spiegels werden afgenomen.

Maar het interessante van die ochtend waren de xtc-pillen,
er gingen pillen rond, waar volgens de eigenaars, 'heroine-kristallen' inzaten, op de pillen waren inderdaad bruine spikkeltjes te zien, het slikken ervan had niet zo'n speciaal effect buiten gewoon een zeer sterk effect.

Omdat ik hier nergens op het forum iets over vond (misschien heb ik gewoon niet goed genoeg gekeken) vroeg ik mij af of nog mensen onder jullie van deze 'xtc + heroine-kristallen' hebben gehoord, gezien of geproefd,
en of er wel werkelijk zoiets bestaat..
 

|HypNozOo.

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Juil 2008
Messages
36
Hierbij neem ik ook de gelegenheid om me even voor te stellen op het forum
Ik had een tijdje geleden reeds een account maar heb er door tijdgebrek lange tijd geen gebruik van gemaakt, hierbij een nieuwe start.

HypNozOo, aangenaam
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Nog nooit van gehoord, maar lijkt mij eerlijk gezegd een fabeltje...
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
zijn in onze buurt ook al eens rondgegaan.
meer weet ik er zelf niet van.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Er is nog nooit heroïne aangetroffen in pillen, dit is een fabel. MDMA kan ook bruin zijn, dus dat kan die spikkels verklaren.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Ik heb er eens gekregen van een kerel die zei dat er heroine in zat maar ik geloofde hem niet. Uiteindelijk was het mcpp die erin zat. Dat waren roze dollars en er waren ook wat bruine spikkeltjes op.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
klinkt echt als een broodje aap. Hoeveel moeten die pillen kosten dan 25euro ofzo :lol:
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Ze bestaan wel, internationaal worden ze H-bombs genoemd.
(H van heroine) :wink:
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Ik heb die ook eens aangeboden gekregen en dat was volgens de aanbieder bruine mdma die er in zat. Het waren smiley's en ze hadden inderdaad een sterk effect volgens de gebruiker ervan.
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
heroine hoeft niet bruin te zijn.
Er bestaat ook zoiets als chinese white (synthetische zuivere chinese heroine) dat overdreven sterk is en een witte kleur heeft! :wink:
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Is "china white" geen synthetische opioïde?
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
marc a dit:
MDMA kan ook bruin zijn, dus dat kan die spikkels verklaren.

Die spikkels is gewoon MDA / MDMA o.i.d.
Denk dat meneer de dealer zelf ook al aardig ver heen was, of niet? :p
 
B

Bench

Invité
DIt bestaat zeer zeker. al gedaan.. bruine strijders noemde die marginale rakkers :). jas , gsm , pul sleutels , alles kwijt watk maar kon kwijtspele. totale blackout heel de avond.. blijkbaar goede vrienden hun vriendin half aangerand etc , niet echt van men gewoontes :D. Zeker geen aanrader was toen ook jong , en denk dat zelf een zware gebruiker hier van op de kas gaat. (die bruine stippels zijn gwn kleurstoffen hoor).. aka Hbombs
 

Headache

Banni
Inscrit
2 Fev 2012
Messages
1 704
No, is probably MDA in place of MDMA
check in erowid, is no speedy effect at all and really peacefull/pleasant
with a lot of eye roll-. mouth grinding is also minimal :)
Here in holland is mostly MDMA in the tablet, if you DONT buy from the street.
It really doesn't make sense to put heroin in a tablet with MDMA, the price of production is higher.. also not good for the high healt-risk combo
 
Haut