S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting?

Vandaag te horen gekregen dat ik die avond mezelf niet hoef in te pluggen aan de maatschappelijke adapter.
maandag weer aan het werk na twee weken vakantie, ik ga kijken of ik de donderdag vrij kan nemen zodat ik er woensdagavond ook bij kan zijn. Het lijkt me leuk weer een aantal bekende en onbekende gezichten te zien !
The mind is like a parachute, it works better when it's open......
Citation :Na dat hele verhaal van mystic overweeg ik om maar niet te komen...

En zie! Dit is nou precies waar ik op doelde. Maar ik zal julie toch nog even een klein beetje op jullie gemakt stellen na aanleiding van mijn schokkende verhaal. In het ergste geval, wanneer men oog contact met mij heeft, zul je een beetje harrie warrie worden in je hoofd. Met als resultaat, psychotische episodes, die niet al te lang aanhouden en wie weet toch nog iets goeds voort zal brengen.

Forkbender a écrit :
Ik ga zeker proberen om te komen, qua rooster kan ik, nu nog mijn geheugen en mijn portemonnee inschakelen om op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn. Wink

Stiekhum ben je wel nieuwsgierig he Tounge

Brugmansia a écrit :
Vandaag te horen gekregen dat ik die avond mezelf niet hoef in te pluggen aan de maatschappelijke adapter.

Goedzo! Het zou wel heel tof zijn als jij ook komt. Wink En zo niet, dan sturen we Anders wel Caduceus met zijn hippie bus op je af! Aangezien hij MIJ NIET hoeft op te halen, moet dat niet zo'n groot probleem zijn Smile

Citation :maandag weer aan het werk na twee weken vakantie, ik ga kijken of ik de donderdag vrij kan nemen zodat ik er woensdagavond ook bij kan zijn. Het lijkt me leuk weer een aantal bekende en onbekende gezichten te zien !

Super! Ik zou graag is een keertje met je willen spreken, dus dit is er wel een goede gelegenheid voor Wink

Groetjes,
Mysticwarrior.
Ik ben er achter wie er geklaagd heeft over onze jam. Niet de overburen, maar een van de buren, 12 huizen verder, ook een winkelier...

De afgelopen twee dagen verder gegaan met schilderen. Ook velours gordijnen opgehangen. Benedenverdieping is klaar voor de meeting.

Aanstaande zondag om 20Huh0 uur op Comedy Central: Tenacious D - Pick of Destiny. Happywide
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

"Enlightenment doesn't care how you get there."
gelukt ! ik kan woensdagavond ook komen.

Tot morgen !
Tof dat je komt Ed. Wij gaan met de auto dus je kunt weer mee rijden als je wilt.
Love
Voor wie met de auto komt: maak je achterbak van tevoren leeg. Ik heb wat tomatenplanten over, en ik wil er een paar cadeau doen.
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

Bij de kerk rechts toch?

Denk dat ik het nog wel weet te vinden. Smile
Ik voelde me al beroert, maar nu nog erger!

Oehw, ik ga het morgen niet redden. Mijn auto is stuk en zit er krap bij kas. En mijn vriendin is haar eigen auto ook nodig :S
Station uit en richting en de stoep vooruit met een slinger naar links. Op een gegeven moment zie je links een fort met water eromheen en een grote kerk. Die kerk passeer je rechts, de winkelstraat in. Er zijn twee winkelstraten: de Voorstraat (alleen voetgangers) en links daarvan de Rijnstraat, waar auto's doorheen rijden. Rijnstraat (of Voorstraat) helemaal tot het eind uitlopen, tot net iets voor de haven. De winkel ziet er aan de buitenkant zo uit:

[Image: 6770_134834675309_656410309_3620200_4598740_n.jpg]

[Image: 6770_134834670309_656410309_3620199_5889550_n.jpg]

En vanbinnen zo:
[Image: 6770_134839510309_656410309_3620241_3172658_n.jpg]

[Image: 6770_134839505309_656410309_3620240_633966_n.jpg]

mysticwarrior a écrit :
Oehw, ik ga het morgen niet redden. Mijn auto is stuk en zit er krap bij kas. En mijn vriendin is haar eigen auto ook nodig :S

Aarggh, dat wordt een eind rijden voor mij! Of zal ik je treinkaartjes betalen?

Lastig zeg mystic! Frown

Je moet eigenlijk wel komen hoor! (Vind ik)
Ik wil ook wel een kleine bijdrage doen zodat Ivar niet alles betaald mocht dat nodig zijn.
Morgen maar eens richting Woerden dan.
Na een nogal uit de hand gelopen nachtje weet ik niet meer zeker of ik nog kan komen. Ik moet nog slapen en ben bang dat het op dit moment nog niet gaat lukken.. Ik beslis het vanavond wel Smile
The wisest mind has something yet to learn
Ik kan uit ervaring spreken dat een psychonaut meet ook een goede plek is voor de naspace. Happywide

Mystic! :evil: Je had het beloofd!
erg kut voor je dat alles misloopt, maar ik verwacht je toch. Tounge
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Ga het helaas niet meer redden vandaag. Zit krap bij kas en m'n tante uit Marseille komt hierheen. Ben er de volgende keer wel weer bij als de ov weer geldig is, of organiseer het bij mij thuis in Nijmegen als daar genoeg animo voor is Smile

Veel plezier vanavond in ieder geval!
Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy. (Charlie McCarthy)
Moet ik nog iets meenemen? Van eten en drinken ofzo? Of iets anders
Ik neem igg iets lekkers mee voor in de vaporiser van uit Hilversum Happywide
Ben nog aant werk, ben om 17 klaar dan ga ik ff eten en dan richting Woerden. Tot daar!
You better bounce, rock, rollerskate.
Het lijkt er weer eens op, dat onze lieve heer mij de afgelopen dagen niet zo behulpzaam was Cry Als ik nu zeg, de volgende.... Dan komt dat niet bepaald geloofwaardig over, maar goed. Ik heb mijn best gedaan, heb zelfs de anwb voor de 2e keer laten komen. Immers mijn laaste geld zit in die verdomde tank :x
Cry
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Geef de lieve heer maar weer de schuld Mystic. :lol:

Nee even zonder gekheid. Kut dat je niet kunt komen. Frown
ik denk dat we de volgende keer maar eens naar jou toe moeten komen.
Happywide
Love
Weer change of plans, het ziet ernaar uit dat ik toch wel aanwezig ga zijn vanavond Smile. M'n tante is bij familie ipv in Nijmegen en t geld boeit met niet genoeg om niet te komen Wink.
Ben er tegen een uur of 7 vanavond, zou graag weer blijven slapen als het mogelijk is Ivar?

Jammer dat je het niet kan redden mystic, had je graag een keer ontmoet.

Tot vanavond peoples!
Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy. (Charlie McCarthy)
magickmumu a écrit :
ik denk dat we de volgende keer maar eens naar jou toe moeten komen.
Happywide

Dan raakt hij vast zijn huis kwijt een dag van te voren... :roll:

Lijkt me wel de meest veilige optie.
-away for a while-

Mrvn, ja, versnaperingen en drinken zijn welkom!

Henkfloyd, je kunt weer blijven overnachten. Phalaris blijft ook slapen. Daarnaast zijn er nog twee matrassen over.

Mystic, waarom kom je niet met de trein? Heb je zelfs geen geld voor een enkeltje?

Zit in de trein, tot zo!
You better bounce, rock, rollerskate.
We zijn weer thuis.
Het was weer een gezellige meeting.
Ivar bedankt voor de gast vrijheid.

Volgende keer kunnen we misschien een buiten meeting houden. Leuk idee. Idea
Love
Helemaal thuis voor de deur afgezet, wat een luxe, en dat na een heerlijke, warm aanvoelende avond. Geweldig !

De plant heeft de reis tussen de knieen van Magicmumu in volledige gezondheid overleefd en staat nu te anti-chambreren in de garage. Morgen maar eens een mooie plek voor maken op het balkon hier.

Iedereen bedankt voor de sfeervolle avond, de gastvrijheid en de lift. Een prettige voortzetting danwel een gezonde ontspannen nachtrust allemaal, groeten, Ed.
Ik vond het ook erg gezellig!

Ik ben ook veilig thuis gekomen en had het best naar m'n zin in de trein, maar ben nu wel blij dat ik thuis ben. Smile

Bedankt voor de leuke avond!
Vond 't chill en goed om iedereen ontmoet te hebben. En Ivar bedankt om open huis te houden, muziek was ook relax.
Ik vond het ook een geslaagde meeting, erg gezellig. Bedankt allen voor jullie komst en bijdragen. Happywide

Topics apparemment similaires...
  Stichting OPEN benefiet - vrijdag 3 juli 2009 StichtingOPEN 41 14,093 17/07/2009 13:22
Dernier message: mrvn
  zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting Caduceus Mercurius 105 33,789 03/05/2009 21:52
Dernier message: magickmumu
  Psychonaut Meeting @ Cannabis Tribunaal? Caduceus Mercurius 3 4,048 01/12/2008 23:20
Dernier message: Oknayd
  meeting point 30/10/04 alexxx 0 3,191 27/10/2004 08:24
Dernier message: alexxx

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.