Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Stg. OPEN presenteert: “Vine of the Soul: Ayahuasca Night

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik kijk er naar uit. :D
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
oeh! ik ook :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Jajajaja! Zorg dat je er vroeg bij bent, er zijn niet zo heel veel plaatsen! Er is een restaurant beneden bij de Cinema, waar je voo' weinug een veganistische maaltijd kunt nuttigen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Oh dat lijkt me wel wat! :D

Ik ga die avond proberen om ook langs te komen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Tot straks!!

:D
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Hmm, ik wil graag docu's over ayahuasca zien, maar gezien ik nu pas zie dat er vanavond gelegenheid is en ik midden in mijn tentamenweek zit, komt het wat ongelegen. Maar als iemand links heeft voor waar ik beide films online zou kunnen bezichtigen of downloaden zou ik dat erg op prijs stellen!

In ieder geval veel plezier voor de mensen die wel gaan! En ik vind het een zeer goed initiatief, zeker voor herhaling vatbaar!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik zou ze niet online bekijken. Vooral Other Worlds heeft waanzinnige visuals die je echt op een goed (groot) scherm wilt zien.
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Dan word het dus toch even afwachten tot er nog een keer een dergelijke avond wordt georganiseerd!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoera! Weer nieuwe psychonauten ontmoet, zoals JJJ, Twilight en hun jonkvrouwen. De tent zat tot de nok toe vol, ik heb op de grond moeten zitten! :? :lol:

Dan word het dus toch even afwachten tot er nog een keer een dergelijke avond wordt georganiseerd!
donderdag 19 februari
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Er zaten 86 mensen in een zaal waar ca. 50 bioscoopstoelen stonden. Erg vol. Stichting OPEN was erg tevreden over de opkomst.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Kon ik deze keer niet, kan ik de volgende keer weer niet :| Ah well ik zal dit ibogaine ding eens aan wat mogelijk geinteresseerde mensen doorgeven.
 
Haut