Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Safrole

Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

Slash

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juin 2010
Messages
34
Ok sorry if i am posting in English but i can't speak Dutch at all ^^

I am posting here because i live in France and will be visiting Amsterdam soon. Where i live, your country is rumored to be a little less repressive concerning drugs. Which leads me to my question.

Do you know if there is an easy way of getting Safrole ( or Sassafras essential oil ) in or near Amsterdam ?

I'm guessing not but hey you never know :mrgreen:

Thank you for you answers!
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Holland is not a drug freehaven. Would be nice. Especially at this time good quality mdma/pills are rare. The chance of getting them from a street dealer in Amsterdam are very slim. There are some dangerous contaminants found at this time. So be careful.
 
D

dretc

Invité
spending a few weeks touring europe next month... will be in amsterdam for a few days. what's the best way to get some mdma? thanks!
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
^ Just don't try, I would say. I guess it won't be hard to get pills on the street (as in most big cities) but you will almost certainly buy yourself rubbish then. Amsterdam is good for buying cannabis or sclerotia/mushrooms growkits.
 

viljo

Elfe Mécanique
Inscrit
20 Fev 2009
Messages
396
Ok beklager, hvis jeg er udstationering på engelsk, men jeg kan ikke tale hollandsk på alle ^ ^

Jeg er udstationering her, fordi jeg bor i Frankrig og vil besøge Amsterdam snart. Hvor jeg bor, er dit land rygte at blive lidt mindre repressive om narkotika. Hvilket fører mig til mit spørgsmål.

Ved du, om der er en nem måde at få Safrol (eller Sassafras æterisk olie) i eller i nærheden af Amsterdam?

Jeg kan gætte ikke, men hey man ved jo aldrig: mrgreen:

Tak for dig svar!
 
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
Haut