S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Psychedelic Anniversary

Cool dat hier zoveel mensen zijn die van Psytrance houden! Ik post meteen mijn volgende feest!!!

Psychedelic Anniversary (Paul B's Birthday)

line up:
Psyrix [ Hedonix - CZ ]
Wichuri [ 3rd BIT / Black Box Corpse ]
Nilezz [ 3rd BIT ]
Paul B [ 3rd BIT / Trishula rec. ]

When: 18-12-2010 | 00Huh0 - 05Huh0
Event title: Psychedelic Anniversary
Where: Muziekcafé de Gloppe - Leeuwarden

Lot's of psychedelic decoration!!
[Image: 20101107_1461215254_finished-2010-12-18-...nt-web.jpg]
Haa, ik mis de nachten Nederlandse ...

U woont in Leeuwarden?

Voor Psytrance, ik ook adviseer u Ruigoord, een klein dorpje in het westen van Amsterdam. Bijna elk weekend, maken ze een psytrance nacht in de dorpskerk.

.
De (bijna) complete programmering staat op de website! Misschien was sommigen van jullie al opgevallen dat Bia Labate in het programma ontbreekt. Helaas kan ze niet aan het congres deelnemen. Onze excuses aan iedereen die zich op haar lezing verheugden – dit deden wij ook…
sultan
Never celebration going on?
Ik post meteen mijn volgende feest!!!

Topics apparemment similaires...
  ***SOLSTICE*** the psychedelic gatherer 20-06-09 Jeniger 0 3,303 15/06/2009 09:48
Dernier message: Jeniger
  Psychedelic wallpapers... Wie heeft er een mooie? Brakkie 6 11,016 14/10/2005 11:31
Dernier message: svirsk
  Psychedelic Party PsiloFlip 2 5,094 03/07/2005 16:15
Dernier message: PsiloFlip

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.