Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ketamine vraag.

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Hallo, ik vroeg me af of Ketamine nog steeds hallucinogene effecten veroorzaakt.

Mijn dierenarts vertelde me dat ze er iets mee gedaan hebben waardoor de effecten geen hallucinaties meer veroorzaken, maar dat je dat proces wel kan omkeren met de nodige kennis.

Dus, normaal gezien is Ketamine nu alleen nog maar sterk verdovend, maar hallucinaties ga je er niet meer van krijgen, waardoor het in mijn aanziens compleet nutteloos is om het nog te gebruiken.

Weet iemand hier iets meer over?
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Most brands contain equal mixtures of the S(+) and R(-) isomers (racemic ketamine), but at least one brand has been found to contain only the S(+) isomer. According to Jansen, S(+) ketamine is more likely to suppress breathing, induces a faster loss of consciousness, and has a quicker recovery time (Jansen, 2000). Jansen also states that S(+) ketamine is a more potent psychedelic drug than R(+) ketamine, but he does not elaborate as to how.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... nfo5.shtml
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Vraag eens aan die arts over welk(e) merk(en) ampullen hij het heeft, er zijn namelijk meerdere octrooien voor.
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
de ketamine zelf uiteraard wel, alleen voegen sommige merken iets toe (een benzo?, gewoon ff googlen dan vind je het wel) om de psychedelische effecten te verminderen.
Bij de "straat" ketamine heb je die toevoeging zowiezo niet.
 

sirtalis

Matrice périnatale
Inscrit
2 Mar 2010
Messages
8
Het lijkt alsof de straatketamine zoals je het zo mooi noemt, steeds minder zijn danwel haar weg naar de straat vindt. Meer mensen problemen met het verkrijgen van fatsoenlijke ket?
 

hielke19

Matrice périnatale
Inscrit
16 Juin 2011
Messages
12
hier is r isomeer keta en werkt voor mijn gevoel erg goed :D
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
waarschijnlijk heb je geen r isomeer (het bestaat uiteraard) er is enkel racemaat en s-isomeer op de markt
wat mensen vaak r isomeer noemen is racemaat
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Dierenartsen geven bij een lichte verdoving, of voor of bij voorbereiding van algehele narcose vaak een middel waar ik even de naam van ben vergeten, maar het is in ieder geval een combinatie van ketamine en valium. Dit om het 1+1=3 effect te veroorzaken en mogelijk ook om de ongewenste (trippy) bijwerkingen van ketamine tijdens de operatie te verminderen.
Als je zoekt krijg je de productnaam wel te vinden.
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Ik heb laatst nog ergens wat ketamine kunnen scoren en ik moet bekennen dat dit zeker wel hallucinaties opriep :)
 
Haut