S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Hoe lang kan je Mimosa bewaren?

Hallo,

Ik vraag me af hoe lang ik het kan bewaren en of er veel potentie verlies is als je het lang bewaart?

Ik zit al meer dan een jaar met Mimosa in poedervorm in de diepvries en vraag me af of hij nog wel potent is.
Travelling through the cosmic beauty of existence.

Melting away in infinite bliss.
Zolang het niet wegloopt door schimmels zou er niets aan de hand moeten zijn:
http://wiki.dmt-nexus.com/FAQ#DMT.2FPlant_storage
ik heb hier laatst zelf een extractie gedaan met mimosa dat meer dan een jaar oud was.
deze mimosa had niet eens in de vriezer gelegen. maar gewoon op een koele en donkere plaats. ik haalde hier trouwens nog steeds dezelfde yield mee als de mimosa van dezelfde batch van een jaar eerder.

in de vriezer lijkt me het dan al helemaal moeilijk om kwaliteitsverlies te krijgen.
Inderdaad, ik heb er overlaatst ook nog eens een extractie mee gedaan en er zit geen verschil op, lag wel in de vriezer, volgens mij is hij over 10 jaar nog steeds bruikbaar als ik het zo zie.
Travelling through the cosmic beauty of existence.

Melting away in infinite bliss.

Topics apparemment similaires...
  Mimosa Hostilis - Goedkope bron voor rootbark gezocht. :) DaZeD 82 38,183 17/07/2016 01:16
Dernier message: borisboefje
  Hoe lang kun je LSD bewaren? ovide 4 8,347 29/12/2008 19:59
Dernier message: Forkbender
  Hoe lang naar je eerste inname acid... Brugmansia 12 8,485 19/09/2007 22:10
Dernier message: Brugmansia
  GHB bewaren? Meduzz 3 9,432 22/11/2006 17:10
Dernier message: Entheonaut
  Bewaren van microdots DevXavier 3 5,807 01/07/2006 10:15
Dernier message: Entheonaut
  LSD bewaren Kitiem3000 4 4,904 05/10/2005 20:36
Dernier message: svandamme

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.