Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoe dit forum weer actief te krijgen!

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Hoi mensen,

In het verleden was psychonaut een zeer druk bezocht forum voor psychonauten. Ook het Nederlandse werd druk bezocht.
Echter, momenteel lijkt het forum te zijn uitgestorven.

Ik heb een topic geopend in het engelse deel, om te kijken of er nog animo is onder de enkele bezoekers die nog komen, om het forum weer nieuw leven in te blazen.

Zijn er nog Nederlanders van jaren geleden die af en toe nog een kijkje nemen?

Het zou leuk zijn, als we met een klein clubje, weer actief kunnen worden!

Groetjes,
Hermes(Mysticwarrior)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoi Mystic! De afgelopen weken (of maanden) was de registratiepagina defect. Dit is nu gerepareerd, dus we kunnen weer kennissen uitnodigen en nieuwe leden verwelkomen.

Ik zal proberen om weer regelmatig nieuwsberichten te plaatsen, of nieuwe topics te beginnen. Ik heb de afgelopen 5 jaar relatief weinig psychedelica gebruikt (ongeveer 1 keer per jaar), maar ben onlangs verhuisd naar een boerderijtje in Groningen - een stille, afgezonderde locatie die zich veel beter leent voor trips.
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Caduceus Mercurius a dit:
Hoi Mystic! De afgelopen weken (of maanden) was de registratiepagina defect. Dit is nu gerepareerd, dus we kunnen weer kennissen uitnodigen en nieuwe leden verwelkomen.

Ik zal proberen om weer regelmatig nieuwsberichten te plaatsen, of nieuwe topics te beginnen. Ik heb de afgelopen 5 jaar relatief weinig psychedelica gebruikt (ongeveer 1 keer per jaar), maar ben onlangs verhuisd naar een boerderijtje in Groningen - een stille, afgezonderde locatie die zich veel beter leent voor trips.

Geweldig! Ik ben helemaal van de partij om mee te helpen dit forum weer een tweede leven te gaan geven.

Een boerderij nog wel :D Binnenkort dan maar een bakkie koffie doen? :p
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Btw, leuk om te zien dat jou oorspronkelijke account weer leeft :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Bakkie koffie lijkt me een goed idee. Ik ben nu vaak bij je in de buurt, dus zou je een dezer dagen op kunnen halen. Hoef je enkel de trein terug te nemen.

Maar boerderij is een groot woord hoor. Boerderijtje omschrijft het beter. Al gaan er nog wel een paar ruimtes bij gebouwd worden (het terrein is 2100 m2, met de mogelijkheid er nog 6700 m2 aangrenzende weidegrond bij te kopen). Onder andere een grote blokhut die als oefenruimte/opnamestudio dienst zal doen, en een tipi voor gezelligheid en ceremonies. Volgens mij staat er op dit forum nog ergens een topic waarin ik mijn droom omschrijf van een Silent Center. Die droom begint nu zo'n beetje in vervulling te gaan.

HermesTrismegistus a dit:
Btw, leuk om te zien dat jou oorspronkelijke account weer leeft :D
Ja, het moest zo zijn. :D Ik wilde eerst een nieuw account aanmaken, maar de registratie-pagina bleek niet te werken. Dus na enkele dagen dit oude account maar gereanimeerd. Eigenlijk ook wel leuk zo, en duidelijk voor degenen die hier 5 jaar geleden rondhingen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ah, alweer terug gevonden. Idee van het Silent Center had ik in dit topic in oktober 2007 ter sprake gebracht. Maar vervolgens, met het oog op meelezende autoriteiten, grotendeels gedelete. Gelukkig had ik het ook aan iemand gemaild, dus de tekst heb ik nog. Een paar citaten:

I want to create a small psychedelic sanctuary, where we build 5 to 10 cabins (within a larger building) that can be made completely dark and silent, yet well ventilated, kept at a steady temperature, comfortable, safe, with built-in loudspeakers for playing music during the onset and ending of the trip (to be controlled by the shaman/therapist overseeing each session). Kind of like the (extremely expensive) floatation tanks, but in this case specifically designed for high dose psychedelic experiences.

Where?

In the Netherlands mushrooms are legal, and most probably will remain so. I think it would be practical if it's near The Hague or Amsterdam. I do not have some kind of mansion in mind, that's going to be way too expensive. It must be kept low budget, or: all funds should first of all go into creating the best possible cabins.

Later on, all kinds of things could surround the cabins: a bar, a detox program, a place to dance, a lecture room etc.

I'm going to need help (carpenters, engineers, pharmacists, psychologists etc.) to turn this idea into a reality. When it does become a reality, the amount of cabins could increase, or we could create another center in another part of the country.

Of course, the start of this enterprise is going to depend on funds, or simply a building offered to us by someone.


En dat laatste is dus onlangs gebeurd. Nu werken aan de rest.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Hoi, ja ben ook een tijdje niet op het forum geweest, niet dat ik heel actief was maar ben wel eens bij een meeting geweest enzo.
Zal het weer eens wat vaker gaan bezoeken.

Marvin
 
K

KoenemunPortia43

Invité
Xenical is an anti-obesity paper, which helps natives achieve unit sum. It can be exploit with a suited pedagogy from a indicate medicinal physician. Xenical is obtainable in some countryside. Indweller U.s. has approved it for merchandising in the UK and another Continent nations. FDA has too acknowledged the retailing of Xenical slimming tablets in the US.Dosage of Choice 9000 Caralluma Xenical The dosage of Xenical should be symmetrical with intake of multivitamin growth. Xenical comes in the potency of 120mg wrap and can be stolen orally with a tumbler of wet. The abstraction should be confiscated at special nowadays in a day as directed by the physician. You can moreover fuck a speech to an online welfare move near regular turn discourse of Xenical. In gain, it can moreover evoke you the most excellent hands Choice 9000 Caralluma Review - FREE TRIAL AVAILABLE!!!
 

strtman

Matrice périnatale
Inscrit
19 Août 2015
Messages
10
Ik merk tot mijn verbazing dat ik geen nieuwe onderwerpen kan starten. Ik ben vandaag lid geworden. Als ik het goed begrijp moet ik eerst vijf keer reageren in bestaande discussies. Pas daarna kan ik zelf een vraag stellen. Een vreemde zaak.
 
Haut