Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Grote bokalen/potten met deksel gezocht voor extractie.

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een paar bokalen met een minimum inhoud van ongeveer 4L.
om een wat grotere hoeveelheid DMT te kunnen maken, aangezien het heel wat werk eist en de handelingen hetzelfde zijn met een grote of kleinere bokaal is het interessanter om een grote bokaal te gebruiken uiteraard.

Heeft iemand een idee waar je die kan vinden, of zijn er alternatieven?
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Yes!
Ideaal, bedankt! :p
 

hielke19

Matrice périnatale
Inscrit
16 Juin 2011
Messages
12
bedankt voor de handige bron. altijd erg handig bij de bereiding. alleen jammer dat de rubbers op de één of andere manier aangetast raken door de NaOH. :?:
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ik heb zelf ook wel met 2L weckpotten gewerkt. Ik heb zelf altijd met 250g gedroogde cactus of mimosa gewerkt, zo blijft het praktisch omdat de hoeveelheden niet te groot worden. Kleinere hoeveelheden geven natuurlijk weer relatief meer verlies omdat bij elke stap wel wat verloren gaat.

Inderdaad moet je geconcentreerde base oplossingen niet te lang in glas laten, gebruik dan beter een jerrycan van 5 of 10 L. Zorg dat ie van HDPE is het driehoekje met een 2 erin. Pas als je echt de extractie doet kan je alsnog overgieten in glas.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Oh ja die weckpotten moet je dus ook een rubbere chemische handschoen hebben die in het lab wordt gebruikt om tussen de deksel te doen omdat de rubberen ring dus waarschijnlijk niet bestand is tegen het apolaire oplosmiddel
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Glllup, da's wel even slikken.

Hey Jahvisions, da's nog een goed idee, gewoon je oplossing bereiden in een jerrycan en dan gewoon alles overgieten in glazen potten om te extraheren, waarom heb ik daar nooit aan gedacht.
 
Haut