Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Dmt Try-out

mauneken

Matrice périnatale
Inscrit
24 Jan 2012
Messages
8
Hey iedereen,

Dit is men eerste post en de reden daartoe is dat ik gisteren mijn eerste DMT extractie heb afgerond.
Ik heb hiervoor de simpelste manier manier gekozen om te extraheren, namelijk met het gebruik van Mimosa Hostillis rootbark, water, NaHo en een hexaan (Coleman Fuel)

Voor ik hieraan begonnen ben heb ik heel wat opzoekingswerk gedaan en ervoor gezorgd dat ik zo goed mogelijk geinformeerd was.
Aangezien ik qua verhoudingen toch wat verschillende dingen vond op deze site heb ik voor een gulden middenweg gekozen; dit is mijn verhouding:

50 gr mimosa bast (fijngemalen)
80 cl water
60 cgr NaHo (korrels)
50 cl Coleman Fuel

Nu heb ik heel het proces doorlopen zoals het in verschillende topics beschreven staat en ik denk dat de eerste stappen wel goed zijn gegaan. Op het einde heb ik dan de bovenste laag coleman fuel met een spuit opgetrokken en deze verdeeld in 2 glazen en die vervolgens in de vriezer gezet, maar deze ochtend zag ik niets op de bodem liggen :!: . De vriezer staat bij ons hard genoeg dus daar ligt het zeker niet aan :).

Nu, ik heb een sterk vermoeden dat er iets mis is gegaan bij de kristallisatie, maar ik ben niet zeker.
Ik heb toch enkele vragen:

Ik heb de coleman fuel verdeeld in 2 grote glazen. is er hier iets fout mee?
Ik heb al ergens gelezen dat je met vermaalde mimosa meer water moet gebruiken. Heb ik te weinig water gebruik?
Kloppen de rest van mijn verhoudingen wel?
Kan het zijn dat ik root bark heb gekocht waar geen dmt in zit ( voor de één of andere banale reden :) )

Ik heb voorlopig alles terug bij elkaar gegooid en nog eens zacht geroerd en geschud en het hele goedje is weer mooi verdeeld in 2 lagen.

Nu zou ik toch eens graag wat kristalletjes zien verschijnen, wie kan mij wat goeie raad geven? :p

Alvast bedankt, mauneken
 

mauneken

Matrice périnatale
Inscrit
24 Jan 2012
Messages
8
Goed nieuws, heb de coleman in een glazen ovenschaal in de vriezer gezet en 24u gewacht en bingo !
Goeie opbrengst ook.

Anyways, kzou zeggen thx for the help, maar op dit forum zitten enkel lezers blijkbaar :).

peace, m
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Hey mauneken,

Tof dat het je gelukt is ;)

Heb je er veel uit kunnen halen?

Je hebt gelijk wat de reacties betreft, het Nederlandse deel is een tijdje geleden bijna voorledig uitgestorven.

Misschien word het eens tijd om er opnieuw leven in te blazen... 8)

Gr,
Hermes.
 

mauneken

Matrice périnatale
Inscrit
24 Jan 2012
Messages
8
Hey !

Heb nu al een paar keer geëxtraheerd en ik zit met een gemiddelde yield van 0.8%, wat niet slecht is :).
En hij's lekeeeeeeeeeeeeeer :p.

grtz
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Foto's! :D
 
Haut