Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DMT extractie in Nederland ingrediënten

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Dag mensen,

Ik wou binnenkort maar eens proberen wat DMT kristallen uit mimosa hostillis bast te maken 8)
Ik was van plan het zo puur en zuiver mogelijk te maken
Dit is echter de eerste keer dat ik zoiets probeer en ik heb geen ervaring met extracties. Ik hoop het na een paar keer een beetje onder de knie te hebben en het aardig puur te kunnen krijgen
Ik heb al veel recepten op internet gevonden, deze zijn echer allemaal in het Engels
Naptha, Lye enz. wat zijn de Nederlandse namen van al deze ingrediënten?
Hopelijk zijn er mensen met ervaring die mij informatie kunnen geven en me een beetje kunnen helpen zodat ik te weten kom hoe ik mijn eigen top-kwaliteit DMT kan maken :)
B.v.d. !
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Nafta is een mengsel van koolwaterstoffen dat ontstaat bij het destilleren van ruwe olie. Nafta vind je in de winkel in de vorm van aanstekervloeistof (aka Zippo-Fuel).
Lye is natronloog. Ook wel NatriumHydroxyde (NaOH). Natronloog is een zeer basisch (hoge pH waarde). Je kunt natronloog ook in de supermarkt vinden als gootsteenontstopper, alleen probeer wel zuivere (98% ?Natronloog) korrels te vinden. Hoe zuiverder, des te beter natuurlijk.
Ik zal je overigens wel een link sturen van een duidelijke tek.
Als je vragen hebt zijn er hier genoeg mensen die je ermee kunnen helpen.

Succes ermee, maar doe voorzichtig! Naphta is lichtontvlambaar en natronloog is corrosief en irriterend. Het is geen moeilijke extractie, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.


Peace :mrgreen: ;)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914