Ik heb een paar dagen geleden voor de 1e keer truffels op, was ook de eerste trip maar ik zat er toch goed in :shock:
Het was 10 gram Atlantica, in het begin vond ik het wat weg hebben van MDMA maar toen ik mijn ogen dicht deed kreeg ik allemaal visuals die om me heen leken te gaan.
Toen ik daarna mijn ogen open deed was het echt wow, diepe kleuren (De zon was zo ongeveer onder aan het gaan), alles had een soort glow toen kreeg ik een berg euforie en ging de verbazing voor een tijd door.
Uiteindelijk gingen we een stuk lopen en zakte ik heel diep in gedachten, ik merkte dat bij elke stap de sfeer veranderde, ik was heel verbaasd hoe het trippen voelde, hoe mijn gedachtes en bewustzijn nu werkten, ik zit normaal al veel in gedachten, maar dit was echt een hele dimensie van denken, ik probeerde het steeds te verwoorden maar toen het uit mijn mond kwam klopte het opeens niet meer omdat een nieuwe gedachte weer in me op kwam
Toen we weer binnen zaten rookte ik een jointje en gingen we een quizspel spelen mik dacht dat het uitgewerkt was maar het stoned zijn zorgde er echt voor dat ik me heel zwaar voelde, dat was wel vaag :shock:
Maar een goede eerste ervaring