Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JJJ a dit:Ik vind de brief van Mici erg goed. Als 'open brief' zeker, omdat hij behoorlijk lang is; als open brief die door veel mensen is ondertekend moet hij wel worden gelezen door politici, terwijl zo'n lange brief misschien vooral wordt 'gescand' en niet volledig gelezen, wanneer Mici hem alleen namens zichzelf opstuurt.
Ik mis misschien één ding: een alternatief voor de huidige situatie. We kunnen concrete verbeteringen voorstellen. Een vriend van me heeft ook een brief geschreven aan kamerleden, en daarin stelt hij voor, in smartshops een systeem met vaste klanten en pasjes te introduceren, net zoals bij bv videotheken. Zo wordt de aankoop iets moeilijker, en heeft de verkoper meer zicht op de ervaring van de klant, zodat hij zijn voorlichting kan aanpassen. Nieuwe klanten kunnen zo bv een extra duidelijke en voorzichtige voorlichting krijgen, en domme acties zouden veel minder moeten voorkomen. Verschillende fracties reageerden positief op deze suggestie. Ook kunnen verkopers verplicht worden tot het volgen van een cursus, etc. Zoiets zou nog wel passen in een open brief.
Wat mij betreft zo breed mogelijk, en wellicht in combinatie met een demonstratie? Laten we ook letten op andere initiatieven, en zo goed mogelijk samenwerken.Mici a dit:Voor de mensen die voorstellen om mijn brief verder uit te werken en daar gezamenlijk een handtekening onder te zetten; bedoelen jullie dan gezamenlijk vanuit het psychonaut-forum of eventueel ook andere fora en instanties die de brief steunen? Ik bedoel, wat individuen betreft, is er immers als een handtekeningactie gaande op internet.
ik zal proberen elke dag even wat positief karma jou kant op doen komen.HeartCore a dit:Ik trek me terug uit deze discussie en deze actie omdat ik met mijn neus op een aantal feiten ben gedrukt in de privésfeer. Ik ga er geen lang verhaal van maken maar mijn relatie is deze week geeindigd en de pijn die dat met zich mee brengt, heeft mijn ogen geopend mbt een aantal zaken.
Punt is dat ik niets waar ben voor wat voor actie dan ook, voordat ik mijn shit heb opgelost. Ik wil niet in detail gaan, maar het heeft oa te maken met contact met mijn kinderen opnieuw opbouwen.
De paddos redden zich wel.
Sorry
ik zal proberen elke dag even wat positief karma jou kant op doen komen.
Als je snapt wat ik bedoel.
Nathaniel a dit:hahaa inderdaad....heb net brief van Mici gelezen en das meer mijn cup of tea yes dear...