Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Zirque du soleil (dutch)

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
dit topic gaat eigenlijk niet over een feestje, maar over de verwondering dat chemische drugs ook bewustwordend kunnen werken.

maar het is wel gerelateerd aan een feestje, namelijk, zaterdag op zondag was er in amsterdam een verjaardagsfeestje van Zirk. het was goa, tekno en wat ambient, een mooi feestje. en k deed voor de eerste x met wat anderen speed (1 x eerder wel een lijn gedaan). maar ksnoof die nacht 1,5 a 2 gram weg met nog 5 mdma-tjes, wat iets te veel bleek te zijn. (voor degene die ook op t feestje waren: die jongen met zwart shirt en broek en lang rood haar, en die avond door te veel spul ook (uitziende als) een idioot, hardstikke dwaas en dom.)
het effect van de speed-mdma was opzich fijn, met erg positieve en negatieve effecten. maar de dag daarna, maandag, vandaag, was mijn dag (afgezien van sochtend misselijk en moe van t feest) zoals de dagen na paddo's, precies zo, herboren, fresh :) , en bewuster van mijn levensstijl. Al de hele dag zin om te stoppen met roken, blowen en chemische middelen (afgezien van syntethische dmt, 2c-b en lsd (enzo)). ook zin om gezond te eten en sport te doen etc. de week/weken na paddo's heb k dat ook. je ziet waar het hapert in je leven en je wil het fixen.

zeer varbaast en verrast was ik dit typerende gevoel na deze chemische middelen te voelen.

met welke (chemische) middelen hebben jullie ditzelfde na-effect?

groeten,

forest
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
p.s. (voor degene die er waren). dat ik zweette als een pinguin die onder zijn veren smeltende ijsklontjes meesmokkelde, heb ik niet van mezelf, komt door die hartjesmdma die nu storm lopen.
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
maar de dag daarna, maandag, vandaag, was mijn dag (afgezien van sochtend misselijk en moe van t feest) zoals de dagen na paddo's, precies zo, herboren, fresh :) , en bewuster van mijn levensstijl. Al de hele dag zin om te stoppen met roken, blowen en chemische middelen (afgezien van syntethische dmt, 2c-b en lsd (enzo)). ook zin om gezond te eten en sport te doen etc. de week/weken na paddo's heb k dat ook. je ziet waar het hapert in je leven en je wil het fixen.

Forest, ik ervaar precies hetzelfde wat jij beschrift. Ik heb dit gevoel ook met vrijwel alle middelen die ik neem.
Alleen blijft het gevoel van gezonder eten, sporten en stoppen met roken, blowen, veel zuipen en hard-drugs bij mij altijd bij de paddo's veel langer hangen als bijvoorbeeld na het gebruik van synthetische drugs.

Ook denk ik dat dit komt omdat je meestal de dag na het gebruik van bijvoorbeeld pillen, speed of coke gewoon zwaar verneukt en ongelukkig bent.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik heb het heel sterk ervaren na de eerste keer DXM. Ik kon me gewoonweg niet voorstellen ooit met minder besef door te leven. Als ik er nu aan terug denk was het bijna paranormaal het gevoel dat ik had. Vooral de herkennig van het gevoel verbaasde me zo erg dat ik wist dat alles anders werd. Met mdma duurt het meestal korter, 2 dagen ongeveer waarna ik besef dat het gevoel drugs was.. Klote dip :)
 
Haut