Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

X in de buitenlucht

Darko

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Déc 2007
Messages
26
Natuurlijk staat XTC bekend als partydrug, toch is het meer dan alleen lang ermee kunnen dansen etc. het verliefde gevoel etc. maken het meer dan bijvoorbeeld speed.

De vorige keer dat ik XTC had gebruikt, was op een avond dat ik met school naar Amsterdam moest voor een stand up comedy avond in toomler (www.toomler.nl) van de comedytrain.

Ik had geen zin om nuchter te gaan en aangezien het los stond van school (het was meer een initiatief van een leraar) kon je niet van school getrapt worden oid.

Ik besloot toen weer een keer xtc te gebruiken (mijn 4de keer), ik had rond half 6 afgesproken bij het busstation in onze stad met iemand die wist dat ik zou gebruiken. Rond 5 uur nam ik (thuis) 2 pilletjes. Witte, met zwarte stipjes (salmiak) en een mercedes ster erop. Ik had al ervaring met deze en ze waren me heel goed bevallen.

Rond kwart voor 6 begon het te werken, ik zat toen net in de bus. Toen ik echter de bus uitstapte was ik verbaasd. Zo buiten, voelde het heel anders. En als je het buiten doet is Amsterdam perfect hiervoor. Zoveel mensen, de gebouwen, heel indrukwekkend.

Grappig was dat degene met wie ik was eigenlijk nooit echt in Amsterdam was geweest, en dus een beetje van mij afhankelijk. Ik zat alleen zo erg te praten dat we de tramhalte gemist hadden en plots aan de andere kant van Amsterdam stonden.

Ik had sowieso non stop gepraat, echt non stop. Zo´n erge praatkick had ik nog nooit gehad.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Ik heb niet gepraat tijdens de ´voorstelling´. Ik bewoog alleen wel veel. Toen zo´n stand up comedian zich tot mij richtte zei die nog ´Jij kan niet stilzitten é?´

:lol:

Oké, ik weet dat dit een beetje een report lijkt, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen met XTC in de buitenlucht. Was het voor jullie ook zo anders? Of lag het aan mij/mijn gesteldheid ?
 
Haut