Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

LSD - Beginnersvragen

  • Auteur de la discussion nullreference
  • Date de début
N

nullreference

Invité
Hallo!

Ik heb altijd al intresse gehad voor psychedelica, maar nog niet echt de kans gekregen om het echt te proberen. Ik heb ooit eens wat hash geprobeerd maar daar heb ik helemaal niets van gemerkt (waarschijnlijk slecht spul of heb ik iets mis gedaan). Gezien mijn locatie en mogelijkheden is het ook niet simpel ook aan dat soort dingen te komen. Na mijn hashervaring is mijn intresse even stilgevallen.

Onlangs las ik echter toevallig een artikel over LSD en hoe het kan helpen met "anders" te denken en om je gedachten beter rond een ingewikkeld onderwerp te krijgen. Ik ben zelf programmeur, en kwam een ander artikel tegen over het feit dat het in de meeste gevallen heel erg helpt bij het nadenken en dat alle bekende informatici aan de LSD zouden gezeten hebben:
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r/10642128

Hoedanook, na dit gelezen te hebben werd ik terug heel nieuwsgierig. Ik zocht overal informatie op, en hoe meer ik erover las hoe meer ik dacht "DAT WIL IK PROBEREN!". Het lijkt me tenslotte een relatief "cleane" drug, zonder al te veel risico als je oplet met de dosis.

Ondertussen staat het vast, daar wil ik eens mee experimenteren. Ik zou graag eens (voor het eerst) een trip willen ervaren, alsook wat mee experimenteren met lage dosisen en de gevolgen ervan op het nadenken bij het doen van dingen zoals programmeren/werken.

Daarom had ik graag wat tips voor ik eraan begin, bijvoorbeeld:

- hoeveel moet ik de eerste keer nemen. ik heb GEEN ervaring met dit soort dingen. Ik las best minder dan 100ug? hoeveel raden jullie aan

- zijn er dingen die ik zeker moet doen of niet doen?

- wat zijn jullie ervaring met LSD en de gevolgen ervan op het nadenken?