Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Groei! Plz?!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Cyproxicus
  • Date de début Date de début

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5/1/06
Dit zou ik mijn paddo's willen zeggen. Althans, die dingen die paddo's hadden moet zijn.

Kep een growkit van azarius. Alle instructies gevolgd. Netjes elke dag even laten luchten en een spray water op de binnenkant van de zak.

Maar de set staat er nu al 14 dagen (3 mei soaked) vrijwel roerloos bij. Kep ongeveer een dag of 6 drie witte wolken.. met daarin welgeteld 4 oranje kopjes. Het ruikt naar paddo's en ik zie iets wat paddo's kunnen worden. Maar waarom zijn ze er dan nog niet ?!

Ze staan er mooi, slechts paar minuten per dag directe zon (zon staat dan recht op zolderraam), verder mooi in de schaduw onder men bureau. Kep constant condens aan de binnenkant van de zak..
Verder een beetje geel/oranje gebeuren in 1 van de hoeken van de box (aan de zijkant).. dit zijn toch geen paddestoelen?!

Wat te doen?

Of die oranje dingen paddestoelen zijn zou ik je niet kunnen vertellen.
Maar het kan idd wel langer duren dan 2 weken.
Een maat van me zag ook pas z'n eerste pins na 15 dagen, dus ik denk dat geduld het sleutelwoord is hier :)

Zo te horen zijn verder alle omstandigheden goed dus het zou goed moeten zijn.
Kzou ook lief tegen ze praten en mooie muziek voor ze draaien, dat vinden ze fijn ;)

De manuals die bij de growkits zitten zijn altijd een verhaaltje om het ding sneller te verkopen en een best-case-scenario. Ik heb ook gemerkt dat het zelden echt zo loopt als er op de manual staat.

Patience is a virtue. :)

Oh.. kwa muziek zit t wel goed.. staan naast men subwoofer :D
Ja, nu ff niet dan. Kep ze op een plankje @50 cm boven de luchtuitvoer van men koelkastje staan.. staan ze lekker warm :D Onder men bureau ist geen 20 graden :?

Maar bedankt voor jullie wijsheid jongens. Ik vermoedde al zo'n reply als 'geduld hebben'. Geduld is niet iets wat mij eigen is helaas.. zeker niet als je eerst denkt dat je binnen 2 weken al kan oogsten. Jasses!

Ohja, nog een vraagje. Maakt het uit of je er dagelijks ff een fan overheen laat gaan of dat je de bag ff uit de zak haalt en op die manier even laat luchten? Zal wel mierengeneuk zijn, maarja, kwil t goed doen eh :D

Ik ben ook een enorme mierenneuker als het gaat om kweken. Ik laat ze altijd gewoon luchten. Op een of andere manier ben ik bang als ik er een fan opzet, dat er iets wegwaait, haha. :)

DevXavier a dit:
De manuals die bij de growkits zitten zijn altijd een verhaaltje om het ding sneller te verkopen en een best-case-scenario. Ik heb ook gemerkt dat het zelden echt zo loopt als er op de manual staat.

Patience is a virtue. :)

Nouja wel een btje zwart wit, tuurlijk word er vanuit gegaan dat ze zo snel groeien onder de juiste omstandigheden, dus als jij wil dat ze zo snel groeien zal je toch zelf die juiste omstandigheden moeten creeeren...

Retour