Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Even voorstellen en een vraagje!

illness

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Mai 2005
Messages
24
Hoi, ik ben rony en ben 17 jaar. Ik heb een week geleden mn 1e portie paddo's gehad (hawaiaanse) en dat verliep goed ( was te vet :p ) maar goed, nu ben ik heel erg geintereseerd in psychedelische drugs, en wil graag meer proberen. Deze forum leek me geschikt om meer info te krijgen, en meer te leren. Vandaar dat ik me heb aangemeld. Nouja, hopelijk heb ik een leuke tijd hier. Wie weet...


Oja, de vraag die ik wou stellen:

Wie heeft er ervaring met Syrian rue? Is het erger als paddo's? duurt het langer? and so on.. Ik kom zelf uit syrie dus ben er best wel nieuwsgierig naar eigenlijk haha... ik ben benieuwd! Alvast bedankt

Rony :D
 

wapser

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Avr 2005
Messages
32
hoi wilkomen :D

de syrishe wynruit doet op zichzelf niet zo gek veel, het is een mao remmer die je in combinatie met paddos en dmt bevatten kruiden kan nemen om je werking te versterken en te verlengen, ik zou het alleen niet in combi met paddos gebruiken als je nog vrij onervaren bent, dat kan vrij heftig uitpakken dan

meestal word de wijnruit toegevoegd aan ayuahasca dus in combi met dmt

PAS OP MET ELKE ANDERRE DRUG ALS JE MAO REMMERS HEB GEBRUIKT !!!!

edit: (even ter aanvulling een linkje van ******* genickt)
http://www.spores.nl/showpage.php?page=maoinhibitors.html
:drum:
 

illness

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Mai 2005
Messages
24
Ah, heel erg bedankt voor de info

Wat ik er van begrijp is, dat de mao er door wordt afgebroken, en daardoor de trip veel langer duurt en intenser is.. toch??
 

Motorhippie

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Juin 2004
Messages
56
..."de trip veel langer duurt en intenser is"...
langer niet perse maar heftiger wel
advies: oefen 1st nog een jaartje of 2-3 voor je andere/heftiger psychedelics probeert
scheelt een hoop hersen ehh... "probleempjes"... ;)
 

Motorhippie

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Juin 2004
Messages
56
ps:

als je 2cb kunt krijgen is dat een zeer aan te raden "oefen"psychedelic
zo niet hou 't dan voorlopig bij paddo's
zo'n beetje elke soort heeft z'n eigen soort trip dus variatie is geen prob als je 't bij paddo's houd
 
Haut