Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Eerste poging dmt...

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Er bestaan redelijk wat topics over, maar ik open er hier nu nog een. Ik heb hier een klein beetje DMT in mijn bezit en heb net een kleine poging gedaan met 27mg. Eerlijk gezegt, voelde het fysiek een beetje als salvia. Het zou kunnen dat dit kwam, omdat ik mijn pijp alleen nog maar had gebruikt voor salvia en de as laag daarvan zat er nog in(misschien ook nog wel iets salvia). Het smaakte daar dan ook voornamelijk naar.

Jammer genoeg was minder heftig dan als ik had verwacht. Heel kort begon er voor mij zich een visual te vormen en ook zag ik de tafel een beetje bewegen/dansen, daarna sloot ik mijn ogen en zag eigenlijk helemaal niks meer. Nog eventjes zag ik de gordijnen even iets bewegen, heb ik altijd als ik trio, maar dat was het zo ongeveer. Ik weet dat 27mg geen hoge dosis is, maar ik heb ook een beetje het gevoel dat ik de 27mg verprutst heb. Ik heb het namelijk door een waterpijp gerookt(zonder water), maar ik had iets gelezen over, dat de dmt niet in de brand mocht vliegen, wat bij mij dus wel gebeurde toen ik de grootste hijs nam. Wel inhaleerde ik heel veel rook, maar dit kwam nogal hard aan en heb het daarom niet zo lang in kunnen houden.

Ik wil graag nog een poging(nog zo'n 80 of 90mg) doen, maar wil eerst zeker zijn of de dmt een beetje mag branden/gloeien. Want ik zie niet in hoe je een pijp moet roken, zonder de dmt in de hens te zetten ;) En wil met dat beetje dat ik heb, toch wel iets kleurig`s ervaren.

Dus graag meer uitleg hierover.... ;)

Bij voorbaat dank!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Het is niet de bedoeling dat de vlam de dmt raakt. Eigenlijk moet de dmt vaporiseren ipv verbranden. Dit doe je door de vlam op voldoende afstand te houden of een beschermlaagje (as, een kruidenmengsel) tussen dmt en vlam te doen.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
Het is niet de bedoeling dat de vlam de dmt raakt. Eigenlijk moet de dmt vaporiseren ipv verbranden. Dit doe je door de vlam op voldoende afstand te houden of een beschermlaagje (as, een kruidenmengsel) tussen dmt en vlam te doen.

Dat advies had ik min of meer gevolgt, maar blijkbaar heb ik de vlam dan toch net iets te dichtbij gehad. Ik denk dat ik zo nog een pogin doe... Is even kijken wat er dit keer gaat gebeuren.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Kortgezegd zijn er twee methodes:

De eerste is om een glaspijp te verhitten, het beste kun je dit doen met zo'n gasbrandende aansteker die je in de buurt van de DMT houd. De DMT wordt eerst langzaam vloeibaar, op dat moment behoud je de afstand met het materiaal en wacht je nog langer todat de witte rook verschijnt. Probeer het een beetje gelijkmatig te doen allemaal. Als alle DMT in de pijp kringelt, zuig je rustig alles naar binnen en *lang* inhouden!

De tweede methode is om een crackpijpje te voorzien van wat tabak, de DMT erover heen, nog wat afdekende tabak. Dan haal je de vlam er een fractie langs zodat de tabak schroeit en dan teug je rustig alles weg indien je dat kunt. De DMT komt uiterst effectief je bloed binnen op deze manier, en de combinatie is heel erg subtiel en in mijn ogen spectaculairder en kosmischer dan DMT opzichzelf. Dat de Indianen voorafgaand van en Ayahuasca ritueel tabak snuiven is mij niet verwonderlijk, het voelt als broer en zus. De lichamelijke kalmerende werking v/d tabak stelt je in staat om jezelf te laten verpletteren en je mentale gestel uit handen te geven.

Nadeel v/d laatste methode is dat de rook zeer onaangenaam is om in te houden. Maar als het je lukt hangt je uiteindelijk wel buiten de buitenste grenzen van het universum. De afschieting is ook sensationeler en de kogel komt echt onverwachts.

Tussen elke poging kan het beste 90 minuten zitten. Wat ik je ook zeker kan aanraden is om het direct na het opstaan te doen, wat water drinken, niet ontbijten nog! Koptelefoon op. Je lichaamstempratuur en bloeddruk is 's morgens nog laag en je gedachten zijn nog leeg en je bent minder gespannen. Heel veel kleine zaken gaan de werking van DMT tegen. Zelfs THC v/d vorige dag. Of DMT roken nadat je op de dag zelf druk bent geweest.

Een breakthrough is als in de scene waarin Neo de rode pil van Morpheus krijgt en nadat die de spiegel heeft aangeraakt, eerst tegenstribbelt en dan met een druk op de knop wordt getelepoort.

Vlak voordat je gaat blijf je denken WTF WTF, overal zitten al strings en visuals. En als je zicht op zwart springt nog eens een vermenigvuldiging met 10. De inhoud moet je zelf maar zien, maar je kunt je waarnemingen niet geloven. :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Brugmansia a dit:
Een breakthrough is als in de scene waarin Neo de rode pil van Morpheus krijgt en nadat die de spiegel heeft aangeraakt, eerst tegenstribbelt en dan met een druk op de knop wordt getelepoort.
Vooral het moment dat je als kijker de strot van Neo in gaat vond ik erg DMT-achtig.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Daar doelde ik ook op. ;) Het verhaal van de mogelijkheid in keuze tussen de two sides of life is op DMT niet van toepassing. Op DMT wordt de transparante visie op de society niet geopend. Als je enkel DMT zou doen en geen andere psychedelica, zal het je verhouding met het leven nauwelijks veranderen. Het wordt dan een kaatsing met jezelf.
 
Haut