Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DXM & poppers

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik deed gister antihoestpillen, 10, en later in die trip poppers. en ook nog een aantal jointjes. om 5 uur nam ik de antihoestpillen, en na 2 uur tripte ik goed. het is niet speciaal een fijne manier van trippen, maarbwel okay. het vervelende is dat ik nu de volgende dag nog steeds hard trip, achter de pc, en vanavond heb k afspraken voor zangles. !!!!!! fuck wat een pest, ik moet stoppen met trippen!!!!!!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jesus ik trip m nog steeds dik hard. weet iemand iets tegen t trippen?
net de hond uitgelaten met mn oma, wonder dat ze niksheeft gemerkt.
whoooooooh!!!!!
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Ehhh Forest.. ben je alweer op aarde geland? Probeer in ieder geval even wat te drinken en doe een tukje... dat helpt meestal wel. En misschien was het ook geen hele slimme combinatie?
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
nog niet geland. jah kheb wat gedronken en een tukje gedaan. thnx shroomlady, jah kweet t , niet een supercombo, maarja daar leer je van.

kmeld t wel als t trippen is gestopt, khoop morgen.....
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
klinkt heftig, meestal wil iets lichts eten ook wel helpen!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
2 dagen later, alleen nog licht effect. en wat rillerig enzo, verder goed onderweg naar totaal herstel. gister kwam k te laat om mn kranten op te halen en die bastard had me opeens een andere wijk gegeven, en ik al trippend zoeken voor anderhalf uur naar die wijk, geen fucking idee hebbend waar ik ben, en toen vond ik hem en toenging k naar huis, omdat k het niet trok om de kranten te lopen. savonds, nog trippend naar een zweverig zangcursusgedoe, heel apart, ooh wat een hel!! gelukkig kan ik mijn hart hier luchten, bij mensen die het begrijpen. morgen zal t wel helemaal over zijn.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Denk eerlijk gezegd niet dat het de DXM en poppers waren die je 2 dagen lieten trippen...

DXM heeft een duur van 4 tot 8 uur... 48 uur - 8 = 40 uur waar de DXM geen werking meer heeft...
Poppers hebben ook niet een werking van 2 dagen... Die duren vaak maar heel kort...
Wiet zou na een uur of 6 toch echt niet meer te merken zijn... Het mellow gevoel zou na een hoop joints na een uur of 8 nog te merken zijn maar dna nog zit je met 48 - 8 = 40 uur zonder IETS...


Dus dat is best weird als je het mij vraagt... :roll: Ik twijfel neit aan jou hoor... Ik geloof best dat je nog half trippend je kranten moest doen en alles hoor maar het is best vaag als je kijkt naar de duur van de middelen die je hebt genomen...
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik begrijp t ook niet. t was trouwens de volledige naam van DXM + iets er achteraan, en t was een grote dosis wat erin zat. ook heb k de bolletjes in de capsules niet kapotgemaakt, die ervoor zorgen dat t langzaam word opgenomen, maar alsnog is het heel onwaarschijnlijk.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik heb wel van mensen gehoord dat je van die capsulles soms lang gaat trippen als je ze heel laat, maar daar had ik geen last van ik tripte ongeveer een uur of 7. blijft een heel vaag verhaal.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik denk ook niet dat het nog van de stof zelf was. maar je hebt toch ook dat mensen blijven hangen in een trip terwijl de stof is uitgewerkt, en flashbacks. dat is schade toch
kdenk dat dit ook zoiets was. kheb sinds die DXM moeite met pissen, ejaculeren en vandaag en gister flashbacks ervan, ook trillerig en zo nu en dan spieren die verkrampen zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. het is al wat minder en ik denk dat het bijna helemaal weg zal gaan, maar het heeft wel mn systeem wat beschadigd en verandert.
van die mogenlijke consequensies was ik me bewust dus dat hoort erbij, zolang je ervan leert.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
goed dat je je bewust bent/was van de risico's , iedereen die drugs neemt zou zich bewust van de risico's moeten zijn en dan bedenken of ze het waard vinden om die drug alsnog te nemen.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
geef je lichaam even een a twee weken om te herstellen ik weet voor 100% zeker dat je je dan weer prima voelt en je dan nergens meer problemen mee hebt, maar zo'n heftige trip is inderdaad een aanslag op het lichaam, dus heeft hij ff rust nodig!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah kvoel me alweer 100%.

op één ding na, iets dat heel erg pest is. en ik wou er net een topic over beginnen in de engelse ding over synthetische middelen. het is er over 15 min.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
als je het in hoesttabletten had zitten heb je waarschijnlijk retard capsules gehad die meot je eerst verkruimelen voor je je ze inneemt hoop voor je dat het de volgende keer goed gaat.
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Die Daro capsules bevatten wassenbolletjes en daarin zit dan de DXM, die wassen bolletjes lossen langzamerhand op in je maag waardoor er geleidelijk aan DXM vrijkomt.
Als je zonder de bolletjes te chrushen moet je volgens mij een hele flinke dosis hebben om te trippen, 3 pakjes ofzo, dan kan het inderdaad wel vrij lang duren.

Bovendien is het zo dat sommigenm, een soort lever defficientie hebben, als je dat hebt wordt DXM langzamer door de lever aangepakt, waardoor je uiteindelijk wel 3 dagen lang kan trippen.
 
G

Guest

Invité
ja is idd redelijk sneaky gedaan.. De dikte van die waslaag verschilt per korreltje, dus per korreltje smelt de waslaag op een ander moment en komt de werkzame stof vrij.
De eerste keer dat ik het nam had ik het zonder te crushen gedaan en merkte er een hele tijd 12 uur ofzo een beetje van, klein beetje wazig.. keer erop zelfde hoeveelheid..wel crushen en merkte wel extreem veel verschil :lol:
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Heeft een van jullie DXM-ervarenen ook last gehad van een soort allergische reactie tijdens de trip? ik wel, erg frustrerend. ben tijdens het trippen gaan douchen omdat de jeuk zo irritant was, ben zelfs nog bijna in bad gegaan.
Gelukkig bedacht ik op een gegeven moment dat het mischien gewoon een soort trip-effect was, toen heb ik tegen mezelf gezegd dat het niet echt was en weg was de jeuk.

Ik heb op erowid gelezen dat zo'n reactie wel vaker voorkomt, maar ik heb daar niet kunnen vinden of het weer zal gebeuren als ik nog eens DXM gebruik.
 

Nitroman

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
160
heeey op die manier heb ik me jeuk ook onder controle leren houwe :D
 
Haut