Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

dxm-DARO retard capsules

dutchmarshal

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juin 2007
Messages
108
ik heb vandaag een doosje met DARO retard capsules gehaald en ik wil graag een keer een DXM ervaring ondervinden... puur voor de ervaring, niet voor regelmatig gebruik.


nu krijg ik al het iedee dat 1 doosje te weinig is?
ik vind het moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen van de dosis+effect van het middel...
kan iemand me daar wat duidelijkheid over scheppen...

dan heb ik nog een vrij belangrijke vraag de bij-stoffen die in de capsule zitten? is er een manier nodig om die te verwijderen of zijn die vrij veilig?
Samenstelling
Bevat per capsule 40,2 mg dextromethorfanhydrobromide-monohydraat, overeenkomend met 29,5 mg dextromethorfan.
Daarnaast bevat de capsule als hulpstoffen: chinoline geel (E 104), ethyl cellulose, gelatine, hydroxypropyl
methylcellulose, suiker, triethyl citraat, zetmeel, zonnegeel FCF (E 110).

dan hebben we de retard functie nog?
moet ik de de inhoud uit de capsules halen? of wat is de beste manier om het wel in te nemen?

bedankt voor het lezen en ik hoop snel een reactie te krijgen

grts,
dutchmarshal
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Daro retard bevat geen schadelijke toevoegingen voor zover ik weet. De inhoud van de capsules verpoederen verhelpt de 'retard' functie.

Doe het poeder weer terug in de capsules, want het is te ranzig voor andere manieren van consumptie.

Ik heb dit ook geprobeert en vond het interessant maar alles behalve psychedelisch. Nare bijkomstige lichamelijke effecten neigen de trip te verkloten(althans bij mij). Jeuk, misselijkheid, braken etc.

Denk er goed over na voordat je hieraan begint, gebruik is niet risicovrij.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik heb een paar jaar geleden een halve verpakking genomen (dank aan Nieuwe Revu voor de tip). Gaf een warm, wazig effect waarbij ik veel moest giechelen. Opmerkelijk was dat in plaats van het hoestprikkeldempende effect ik juist enorm moest hoesten.
 

SativaSoul

Matrice périnatale
Inscrit
7 Fev 2006
Messages
18
neem dit niet als partydrug als je niet wil dat de bijeffecten de trip verkloten. Het is ook totaal anders dan paddos of LSD. De bijeffecten, die zeer sterk zijn bij onervaren gebruikers, zorgen ervoor dat je heel gemakkelijk je evenwicht verliest. Vooral de 3de en 4de plateau trips kunne voor zeer nare bijeffecten zorgen. Je ogen werken niet meer samen, bewegings misselijkheid, geen evenwicht en sterke verwarring
Ik raad aan DXM te gebruiken thuis of in een veilge omgeving in een zetel of bed. Door gewoon neer te liggen heb je amper last van deze bijeffecten en zijn de aangename effecten veel opvallender.
Het spijtige aan DXM is ook dat bijna niemand de eerste keer echt leuk vond, meestal heel verwarrend (toch niet als je begint met 300mg of meer). Als je wat ervaring hebt met DXM worden alle bijeffecten miniem. Dit is spijtig als je het maar eenmaal wil proberen.
In het begin kon ik op een 600mg trip niet rechtstaan, geen jointjes meer rollen, amper bewegen en wist ik soms niet eens mijn naam meer.
Nu heb ik geen last meer van enig van deze effecten.
En het ligt niet aan tolerantie want ik dex maar 2 maal per jaar.
 
Haut