Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

codeine + wiet cev`s

explomone

Matrice périnatale
Inscrit
8 Sept 2007
Messages
12
Ik heb afgelopen vrijdag 1 flesje van 100 ml bronchium extra sterk van natterman opgedronken. Dit bevatte 38 mg codeine. Het was de eerste keer dat ik codeine gebruikte. Na een half uur begonnen de effecten duidelijk te worden. Ik zat buiten en het was niet heel warm, maar ik kon me zelf warm laten voelen. Ook zagen sommige dingen er anders uit. Zo stak een meisje wat voor me zat overdreven af tegen de achtergrond (die een beetje op een holte met beschilderde muren leek). Ik wou nog wel meer effect dus ik nam een aantal hijsjes van een paar blow`s van de andere mensen. Ik beleefde als ik wou 2D zicht. Alles begon wat heftiger te worden. Toen werd ik na een laatste hijsje plotseling draaierig. Ik wou gaan liggen maar dan ging het helemaal draaien. Ik werd misselijk en moest overgeven. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed zag ik onmiddelijk zeer duidelijk cev. Het waren (gekleurde) patronen die snel bewogen en die een balk in het midden van mijn beeld omringde. In deze balk verschenen snel na elkaar woorden die ik niet begreep. Ik voelde me niet confortabel want ik moest herhaaldelijk overgeven en ik was draaierig maar de dingen die ik zag waren niet beangstigend. Ook had ik een keer het idee dat ik geluid in mijn beeld zag als een soort vlek (alleen als ik mijn ogen gesloten had) Ik tripte best wel want ik had nog nooit zo duidelijk cev`s gezien. (ik heb tot nu toe salvia, alcohol, wiet, hasj, dxm, paddo`s, xtc en lachgas geprobeerd)

Op den duur kreeg ik het ijskoud (de luchttemp. was ook behoorlijk fris), mijn hele lichaam begon te trillen. Toen ik naar huis ging (ik kotste nu niet meer) trilde ik eerst ook nog op de fiets. van de reis naar huis kan ik me weinig meer herinderen voor de rest. Thuis ben ik heel snel in slaap gevallen.

Ik was best verbaast over deze cev`s want bij mijn documentatie over codeine had ik hier niks over gelezen. Wiet heb ik vaak genoeg geprobeerd, meestal puur. Ik heb het gevoel dat de tabak mij tot overgeven liet gaan. Misschien ook het draaien.

Kan iemand verklaren hoe het kwam dat ik zoveel visuals zag. Alle info en commentaar is welkom.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
38mg codeine is bijzonder weinig eigenlijk, denk eerder dat er iets anders inzit waar je CEV's van kwamen.

Ik heb tot 250mg codeine genomen en dan moest er aardig geblowed worden voor CEV's.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
kweenie hoeveel wiet je gesmoked had, maar dat alleen kan in principe al cev's oproepen?
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
jah bij mij geeft wiet alleen al CEV's, deze zijn alleen wel heel onduidelijk en flitsen op een niet zo prettige manier...
Maar ze zijn er zeker :)
 

explomone

Matrice périnatale
Inscrit
8 Sept 2007
Messages
12
Ik had niet zoveel geblowd, normaal zou ik met deze hoeveelheid gewoon redelijk stoned zijn, zeker niet knetter. Heeft iemand ervaring met die extra sterke Bronchicum hoestdrank van natterman? Is het gevaarlijk om hier een of 2 flesjes in een keer van op te drinken. Als ik naar de ingredienten kijk niet, maar die cev`s moeten toch ergens vandaan zijn gekomen?

Samenstelling:
Samenstelling per dosering van 5 ml:
2,5 mg codeïnefosfaat-hemihydraat.

en kruidentincturen

Robin
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Wiet gerookt geeft me nooit CEV's.

Alleen spacecake of iets dergelijks levert af en toe CEV's.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
DevXavier a dit:
Wiet gerookt geeft me nooit CEV's.

Alleen spacecake of iets dergelijks levert af en toe CEV's.
mij maar 1 keer, maar dat was na een fysiek vrij inspannende dag op een vet mooie rustige avond in de bergen :P
Goeie voorbereiding :)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Codeine is relaxt als je je wat ziekjes voelt en wat rillerig en dan neemt om te slapen.

Voor CEV's is er zoveel beters te krijgen.
 

explomone

Matrice périnatale
Inscrit
8 Sept 2007
Messages
12
Het was ook niet de bedoeling om cev`s te krijgen. Ik was er daarom ook best verbaast om.
 
Haut