Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Candyflipping

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion BooYa
  • Date de début Date de début

BooYa

Glandeuse Pinéale
Inscrit
10/6/06
iemand hier ooit al ervaring met de combo mdma en lsd?
hoe was de ervaring? wat heb je gezien of ontdekt?
hoelang duurde het en wanneer begon je effecten te voelen?
was het de moeite waard om nog es te proberen enz...

jah dat vroeg ik me vanavond ook af. want op het afgelope feestje verkochten ze blotters voor 5 euro per stuk (maar dat is dan toch niet sterke kwaliteit?)
en de paddo's met mdma waren dik chill. dus kd8 zo, geheid dat lsd met mdma ook fijn is. iemand xp?

Blotters zijn meestal niet extreem duur. meestal iets van 5 a 10 euro, wij hadden voor 6 eurie t stuk blotters van 180 mic.

die van afgelopen feest waren toch best goed :)
vriend van me heeft afgelopen week anderhalf blotter gepakt..
van wat je kreeg voor 5 euro geloof ik
hij zei dat hij pas na 3 uur iets merkte maar dat het zeker wel goed werkte

De eerste keer dat ik die combinatie deed is denk ik een jaar of drie geleden.Ik heb eerst een blotter opgegeten en voelde niks, na 2 uur dacht ik dat het geen echte moest geweest zijn dus ben ik gaan zoeken naar iemand anders die misschien acid had (k'was op een festival dus mensen genoeg dacht ik)
maar diene gast was te lui om naar de camping te gaan, hij zij er wel bij dat het goeie waren, :x maar ja.
Hij had wel mdma capsules bij zich, en na een tijdje zagen zag ik in dat het niet veel zin meer had en heb ik maar 2 capsules gekocht.Ben dan om drinken gegaan, heb er 1tje ingeslikt, en in 1 keer (second of 5) BAM kreeg ik een enorme klop,NIET van diene mdma maar van diene trip, mijn broek begon te "ademen" ze werd dikker en dunner en zo.Ik vond het in ieder geval fantastisch maar ik denk wel dat de sfeer en het gevoel dat je op diene moment hebt veel rol spelen.Ik voelde me voor de rest van de avond enorm goed en verbonden met alles en iedereen, ik voelde de mensen hun energie aan en zag rond bepaalde mensen een rode gloed.
En de volgende dag voelde ik mij wel moe, maar enorm ontspannen en gelukkig.
Dus ik denk dat het wel aan te raden is imho.
Heb wel gehoord dat het effect van de lsd minder sterk doorkomt in combinatie met mdma.

begrijp ik het goed dat de beste manier voor candyflipping eerst MDMA en dan op de MDMA je acid nemen? omdat je set dan al goed is en je een veel leukere trip hebt en minder kans op slechtgaan.

forest a dit:
jah dat vroeg ik me vanavond ook af. want op het afgelope feestje verkochten ze blotters voor 5 euro per stuk (maar dat is dan toch niet sterke kwaliteit?)
en de paddo's met mdma waren dik chill. dus kd8 zo, geheid dat lsd met mdma ook fijn is. iemand xp?

Paddo's met mdma? Dat leek mij ook altijd super om eens te proberen maar ik dacht dat paddo's met mdma niet goed samen ging :roll:... Maar nu ik dit van je hoor word ik toch wel erg nieuwsgierig :D

Meduzz a dit:
begrijp ik het goed dat de beste manier voor candyflipping eerst MDMA en dan op de MDMA je acid nemen? omdat je set dan al goed is en je een veel leukere trip hebt en minder kans op slechtgaan.

Dat begrijp je goed :)

ik was op hetzelfde feest als forest toendertijd :)
maar bij mij vielen de paddo's en mdma zeer slecht hehe
ik kreeg ook een gigantische klap toen de mdma inkickte.. was mun 1ste keer mdma dusja :)
en daar schrok ik van.. en van dat schrikgevoel ben ik niet meer afgekomen
en ik stond echt SUPER SUPER STRAK en ik was ook nog aan het trippen
was echt heel zwaar :D met zeer goeie momenten maar ook erg zware
maarja ik denk dat een 2e keer mij zoiets niet zou gebeuren haha :)
aaals ik dat nog ooit doe :)

Hier ben ik ook nieuwsgierig naar.

Je kunt door de MDMA eerst euforisch worden zodat je setpoint voor de Acid goed is. Maar dan kom je down van de MDMA terwijl de acid nog volop werkt.

Eerst Acid nemen en dan MDMA, dat betekend dat je je MDMA trip meemaakt onder invloed van Acid, en bij een kleinere re-dose MDMA de Candyflip veel langer in stand houd en niet down hoeft te gaan van de MDMA op het moment dat Acid op de climax zit.

Ik heb van twee matan van me meerdere ervaringen gehoord, en die zeiden dat de Acid werking minder heftig wordt, maar het gevoel van 'van de kaart zijn' wel heel groot kan zijn, positief weliswaar.

Ik had deze combi al eerder willen doen, maar met MDMA MOET ik me mensen om me heen hebben aangezien ik er een spraakwaterval van wordt en gemeenschappelijk het wil beleven.

Terwijl van Acid raak ik helemaal verzonken in mezelf en ben ik het liefste helemaal alleen. Deze sterke tegenstelling van de drugs afzonderlijk houd me tegen tot nu toe.

Ja, ik heb het een keer gedaan, op Boom, Portugal.

De eerste keer LSD was een combinatie (spirit mix) van LSD, psylocibine en MDMA. Orde van intensiteit was MDMA, LSD, psylocibine. Dit was echt wel geweldig en ik kon de effecten van de drie substanties goed naast/door elkaar merken en linken aan de bijbehorende substantie. (nouja, ik merkt duidelijk de MDMA en wat van de psylo en de rest moest dan maar LSD zijn, want dat kende ik nog niet :) Door de grotere hoeveelheid MDMA duurde het effect daarvan ook tot ongeveer het einde van de LSD, vreemdgenoeg.

Tweede keer LSD, had ik eerst een half blotterjte gehad (dat was 100 mic) en op gegeven moment een beetje MDMA gepakt, net toen het wat begon in te kicken. Dit keer was het minder MDMA en waren er nog pure LSD effecten na de comming down. Ik had echter geen moeite met de comming down (alleen dat ik het toen poas koud kreeg buiten) en was in een hangmat gaan liggen, die helamaal dichtgetrokken en nog lekker liggen spezen, half slapend. Best wazig, beetje slapen en spezen door elkaar, maar het was wel lekker .. ik had het surrealisme zo goed geaccepteerd dat ik af en toe wakker werd en nog wazig was :) Die ochtend voelde in me echt herboren; helder en kalm en .. wijzer :)

Retour