Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Bij deze bedank ik...

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ZOF
  • Date de début Date de début

ZOF

Glandeuse Pinéale
Inscrit
22/6/07
...moeder natuur voor haar prachtige psychedelica!

Danku!

ZOF

Duizend maal dank!

Ook voor de moeders van deze lichamen waar we ons bewust van zijn, want zonder zo'n lichaam kun je deze ervaringen niet beleven.

Dank aan het DNA, dank aan de kosmos waar we integraal deel van uitmaken, dank aan ons eigen verlangen hier een bepaalde serie ervaringen te beleven, via deze aparte biologische structuren die we man en vrouw noemen. Dank aan de polariteiten, die alles draaiende houden. Dank aan de dood, die alles opruimt. Dank aan het leven, dat alles mogelijk maakt.

Dank! Dank! Dank!

Ja man, dat is eigenlijk nog mooier.
Dat door deze volkomen (?) toevalligheden, onze planeet is ontstaan. Waar wij miljoenen later beschikken over een heel informatienetwerk. Waar wij stapje voor stapje stukjes universum ontdekken. Waar wij proberen de taken van moeder natuur over te nemen. Daar kwam ik eigenlijk pas echt achter tijdens mijn paddotrip. Ik dacht aan de oerknal, zag hem helemaal voor me, en zo van de oerknal tot waar we nu zijn, serieus, my god, van eencellige bliepende celletjes tot mensen, met hun eigen communicatiemogelijkheden, informatienetwerken en illuminati welke probeert hierover macht te krijgen. Wat een ongelovelijke ontwikkelingen... wauwie

Mijn dankbaarheid en vreugde zijn groot.

Bedankt moeder natuur.
Bedankt grote geest.

AUM TAT SAT

Toevalligheden???
En de illuminati hebben ook een vinger in de pap?
:?

Ik geloof in toevalligheden, dat deze planeet goed genoeg is voor leven. De temperatuur is precies goed zodat water in een vloeibare vorm voorkomt, wat miljoenen jaren geleden ook zo was op mars (door zijn vroegere dikke atmosfeer).

Het enorme menselijke imperium, dat zich voortbeweegt over de aarde, wordt geprobeerd onder een nwo te brengen

Retour