S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

Ik luister nu naar de jam sessies van gisteren, hehe. Smile
Wat wel jammer is is dat het nogal onhandig is om het allemaal op m'n computer over te zetten en het voor jullie te uploaden ofzo als jullie daar benieuwd naar zijn. :?
Kwaliteit is ook niet super ofzo, dus misschien ook niet echt de moeite waard. Tounge
Ik wil echt niets meer horen van wat ik gister gedaan heb, dat was echt zwaar onder de maat Oopsops:
Maargoed, ontdanks dat ik altijd zenuwachtig word blijf ik het wel opzoeken, ik moet gewoon een keertje van die podiumvrees af, want al zeg ik het zelf, ik kan echt goed spelen voor iemand die net een jaar speeld :roll:
M'n gitaar gaat met de full moon gewoon weer mee ^^
"You are loved, all is well."
Nu ik het ook allemaal heb geluisterd is het ook niet echt de moeite waard om te uploaden. Niet omdat je slecht speelde hoor, want ik vond het wel cool. Tounge
Maar het is toch iets te veel gerommel en noise tussendoor dat het toch lastig te volgen is (recorder zat ook in m'n broekzak).

Sowieso vind ik dat we een meeting als deze zeker nog een keer moeten doen! In maart ofzo. Zou eventueel ergens anders kunnen al was Woerden wel heel gunstig voor mij. Happywide
Shit khad trouwens nog die smookdoos van Magick mee willen nemen, zo ver van Rotterdam woon ik niet...
"You are loved, all is well."
Zow, ook weer gearriveerd in Nijmegen. Was wel een geslaagd avondje, nog lekker liggen spacen met Spores voor et slapen Rolleyes.

CM, hardstikke bedankt voor de gastvrijheid en leuk om jullie allemaal een keer ontmoet te hebben. CU @ fullmoon Tounge
Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy. (Charlie McCarthy)
En toch voelde het de afgelopen tijd anders, kwas gewoon teleurgesteld dat al m'n posts weg waren enzo en toen dacht ik dan maar iets anders, maar me anders voor doen voeld niet echt.
Hier ben ik gewoon eigenlijk Space-is-the-Place ^^
"You are loved, All is well"

Think Intergalactically,
Act Interplanitarily!
w00t!
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Woei!
En The Magnificent Void is echt geweldig!
Leuk om alle reacties te lezen van een geslaagde meeting. Ik wilde graag komen om oude bekenden en nieuwe (on)bekenden te ontmoeten. Helaas was ik te druk dit weekend. Ik hoop dat ik wel tijd heb wanneer er een buitenmeeting(of gewoon een volgende meeting) wordt georganiseerd want dat lijkt me ook een nieuwe bijzondere ervaring.
Leuk om te horen hoe het is geweest.... veel rooksignalen zo te lezen Happywide Happywide Dr. Leospace en ik komen volgende keer misschien ook wel even langs.... Ben eigenlijk ook wen benieuwd naar alle gezichten.
Twilight a écrit :
Op een of andere manier is m'n memo recorder van hold afgegaan en heb ik nu een uur aan opgenomen gemompel. Tounge

Ik denk dat het beter is als er volgende keer geen memo recorders of andere opname apparatuur naar psychonaut meetings wordt gebracht. Ik heb het altijd als een ongeschreven regel beschouwd, maar wil het nu toch even benadrukken. Het is niet de bedoeling dat ongevraagd gesprekken of muziek van onze bijeenkomsten wordt opgenomen, of dat er foto's of video opnames gemaakt worden. Gebeurt het per ongeluk, dan gaarne het bestand deleten. Deze meeting was juist om met het oog op de Full Moon bijeenkomst vertrouwd met elkaar te raken, en het feit dat er een memo recorder aan heeft gestaan vind ik eerlijk gezegd een beetje creepy. Bij voorgaande meetings is er best veel over 'scheikunde' gepraat namelijk. Ik denk dat dat deze keer wat minder was, maar ik heb natuurlijk niet alle gesprekken gevolgd.
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

"Enlightenment doesn't care how you get there."
Ik heb eigenlijk niemand over scheikunde horen praten.
Love
Mja, het was niet m'n bedoeling natuurlijk om die zomaar aan te zetten.
Ik neem hem vaker mee gewoon voor mezelf in de trein of iets dergelijks als ik een idee krijg of iets dergelijks.
Maar ik zal hem in het vervolg niet meer meenemen, ik begrijp het!

Het is trouwens ook al verwijderd.
Ja, ik heb er zelf ook een, inderdaad erg handig voor notities en zo. Bedankt voor het begrip.
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

"Enlightenment doesn't care how you get there."
Ik vind het heel tof dat er een psychonaut meeting is gemaakt in Nederland. Enig idee wanneer er een volgende zal zijn? Ik zou dat graag zelf zien gebeuren Happywide
Before I meet God, there's an appointment with the Devil I must attend to.

G?DæV?L
Ik heb ook zin in een meeting. Ik wil hem best organiseren. Alleen heb ik maar een klein huisje. Ik kan misschien wel een andere plek regelen, of misschien weet iemand anders een plek. Anders moet het gewoon hier, ook geen probleem.

Wat denken jullie ervan?
Love

Topics apparemment similaires...
  Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting? Caduceus Mercurius 113 37,556 16/02/2012 16:54
Dernier message: Ed
  HighTechPleasures Zaterdag 25 Juni 2011 Akhnaton Amsterdam htp 0 3,224 21/06/2011 14:53
Dernier message: htp
  zaterdag 9 mei: Cannabis Bevrijdingsdag Getafix 11 6,092 10/05/2009 23:53
Dernier message: Getafix
  Psychonaut Meeting @ Cannabis Tribunaal? Caduceus Mercurius 3 4,013 01/12/2008 23:20
Dernier message: Oknayd
  uitnodiging: zaterdag 2 december - vlaams brabant - bostrip spijtig 0 6,219 28/11/2006 11:19
Dernier message: spijtig
  meeting point 30/10/04 alexxx 0 3,169 27/10/2004 08:24
Dernier message: alexxx

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.