S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

EDIT: De titel van dit topic was aanvankelijk "Welke psychonauten heb je al eens in RL gezien?", maar het ging al vrij snel over een nieuwe Psychonaut Meeting (de laatste was al weer meer dan een jaar geleden). Hij vindt plaats op zaterdag 14 februari vanaf een uur of 20Huh0 op Rijnstraat 2 te Woerden (winkelpandje van Ambrosia). Telefoonnummer is 0348-414018. Breng eventueel muziekinstrumenten, snacks en dergelijke mee.

Ivar

-------------------------------------
original post:
-------------------------------------

Ik ben benieuwd wie van jullie, in Nederland en België, elkaar al eens in het echt hebben ontmoet, en zo ja, wie?

Mijn lijstje, in volgorde van ontmoeten ongeveer:

Shroomlady
Mara
Dr.Leospace
Heartcore
Rutger
Jakobien
Mycophyle
Phalaris
Forkbender & Simone
Space-is-the-Place / Spores
Juz d'range
Jahvisions
Entheonaut
Mindastronaut
...
...

Het is 2 uur 's nachts, ik moet gaan slapen. Ik maak het lijstje later af.
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

"Enlightenment doesn't care how you get there."
daarnet braha_kahn gezien! in de spiegel dan nog!

mocht zich wel eens scheren vond ik :roll:

niemand dus Frown Happywide
CM & Redhawk
Love
...
...
silv
lol*fan
izmar
Door_of_Perception
maxfreakout
magickmumu
Oknayd
Bastiaan
mysticwarrior
Icelus
Twilight
JJJ

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

euh, iedereen die op de laatste meeting was Smile
silv a écrit :
euh, iedereen die op de laatste meeting was Smile

oftewel:
Jahvisions
Entheonaut
Mindastronaut
CaduceusMercurius
Space-is-the-Place / Spores
Phalaris
lol*fan
edit: Forkbender!

Dat was een leuke meeting! Happywide

^Ik was daar ook.
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Ja, even over het hoofd gezien, niet vergeten! Je droeg een wit jasje met een regenboogmotief, en had een gebogen vork om je pols. Jammer dat Space en Phalaris tegenwoordig niet of nauwelijks meer posten.

zeker.

en bijna iedereen die op die meeting was behalve jij en ik hebben een stuk minder gepost de laatste maanden.
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Forkbender a écrit :
en bijna iedereen die op die meeting was behalve jij en ik hebben een stuk minder gepost de laatste maanden.

Lol*fan was (is) geloof ik lange tijd in Japan en MindAstronaut had dat vreselijke ongeluk. Ik wil trouwens best een kleinschalig chips en frisdrank feestje organiseren hier (in Woerden). Ik heb genoeg slaapplek, matrassen en kussens hier, en geen kans op geklaag van buren. Wie krap bij kas zit, krijgt de reiskosten vergoed in gedroogde natura. Laat maar horen wie zin heeft. Kan wat mij betreft ook elke twee maanden of zo, want bij elke meeting zijn er wel mensen die niet kunnen komen, en dat is sneu.

CaduceusMercurius a écrit :
Lol*fan was (is) geloof ik lange tijd in Japan en MindAstronaut had dat vreselijke ongeluk. Ik wil trouwens best een kleinschalig chips en frisdrank feestje organiseren hier (in Woerden). Ik heb genoeg slaapplek, matrassen en kussens hier, en geen kans op geklaag van buren. Wie krap bij kas zit, krijgt de reiskosten vergoed in gedroogde natura. Laat maar horen wie zin heeft. Kan wat mij betreft ook elke twee maanden of zo, want bij elke meeting zijn er wel mensen die niet kunnen komen, en dat is sneu.

lol*fan is allang terug, maar post niet meer. FOEI!

Iedereen heeft zo zijn redenen, denk ik.

Lijkt me gezellig om wat mensen te ontmoeten bij CM. Woerden ligt vrij centraal.
-away for a while-

nog niemand Smile

komt hopelijk snel verandering in.
als er een meeting komt, zal ik proberen erbij te zijn.
Love
Lijkt me vet! Ik zou graag eens met jou (CM) over spiritualiteit praten!
8) meeee to!!!!

Tot nu toe ontmoet::

Bastiaan
CM

Maar dat lijstje zou dus makkelijk in een avondje uitgebreid kunnen worden Wink
Zaterdagavond 14 februari ben ik in een goede stemming, iedereen is die dag welkom. En zaterdag 28 maart, al reserveer ik die avond denk ik liever voor een trip.

Toevallig heb ik dan weer cash.... Toungerayer:
Ik zie het, jij gaat er zeker bij zijn! Happywide 14 februari mensen, Love-In @ Ambrosia in Woerden, rond een uur of acht. De deurbel doet het nu.

[Image: 0184.jpg]

Magickmumu (maar eigenlijk ken ik hem al heel lang)
CM
Mara
Paracoculi (ook een oude vriend)
Redhawk

Lijkt me leuk om dan weer langs te komen CM, ik zal 14 februari even in mn agenda zetten.
Mischien neem ik wel mn kleine darbuka mee om wat losjes te jammen (als je daar tenminste zin in hebt)
King for a day... fool for a lifetime.
Prima. Ik heb hier een drumstel staan en een mridanga. Gitaren en andere leuke instrumenten zijn ook welkom.

jippie! Happywide
King for a day... fool for a lifetime.
14 februari heb ik een trip gepland staan met m'n moppie (hoe cliché Cry). Misschien kunnen we in de naspace even langskomen, maar ik betwijfel het. Als de plannen veranderen kom ik zeker.
-away for a while-

We zullen zien. Wat mij betreft volgen er nog meerdere meetings. En de Iboga avond natuurlijk.

Izmar schrijft net dat hij ook komt. Izmar, van http://www.izmarmusic.com en schrijver van de meeste teksten op http://www.ayahuasca-info.com.

Caduceus, JJJ en forkbender gezien gisteravond. Happywide

Had alleen wel het idee dat er nog meer mensen van hier bij waren.
Icelus in ieder geval. Verder waren het allemaal bekenden uit Amsterdam en omstreken die het forum niet of nauwelijks bezoeken.

Oh, die 14 februari lijkt me ook wel leuk!
Ik denk dat ik dan wel kan. En ik woon in Alphen a/d Rijn, dus Woerden is nog dichtbij ook. Smile
Ik heb helaas nog niemand ontmoet niet bewust iig :lol:
De 14e lijkt me geweldig, als ik dan in Nederland zou zijn........
Helaas, beetje een luxe probleem Happywide
Maar in Maart ben ik zeker van de partij!
You better bounce, rock, rollerskate.
Ja meeting zou opzich leuk zijn, als ik eens tijd heb, altijd druk. altijd goeie mensen.

Ik ben ook een keer op een meeting geweest bij phalaris, daar waren ook heartcore, entheobakta(vriend van heartcore, heeft wel een keer iets gezegd op het forum )joshvu, prostoner (deze zijn volgens mij niet meer actief op dit forum). Twee vrienden van phalaris (eentje heeft volgens mij een enkele keer wat gezegd, weet zn naam niet meer)

Hier waren ook entheonaut, mindastronaut en space is the place/spores.

Volgens mij was dat het wel. We zouden toen eigenlijk ergens voor de zomervakantie ergens op een padvinders plaats in de veluwe ofzo ontmoeten maar ging niet door dus heeft phalaris zn huis beschikbaar gesteld. Lijkt me nog steeds mooi om op een afgelegen plaats, met mooi weer te kunnen bivakeren.
Ik heb Phalaris net gemaild.

Kan ik er nog bij de 14de? Tounge

Topics apparemment similaires...
  Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting? Caduceus Mercurius 113 37,546 16/02/2012 16:54
Dernier message: Ed
  HighTechPleasures Zaterdag 25 Juni 2011 Akhnaton Amsterdam htp 0 3,224 21/06/2011 14:53
Dernier message: htp
  zaterdag 9 mei: Cannabis Bevrijdingsdag Getafix 11 6,092 10/05/2009 23:53
Dernier message: Getafix
  Psychonaut Meeting @ Cannabis Tribunaal? Caduceus Mercurius 3 4,012 01/12/2008 23:20
Dernier message: Oknayd
  uitnodiging: zaterdag 2 december - vlaams brabant - bostrip spijtig 0 6,219 28/11/2006 11:19
Dernier message: spijtig
  meeting point 30/10/04 alexxx 0 3,168 27/10/2004 08:24
Dernier message: alexxx

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.