Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

yopo

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Nee. Wel met het eten ervan, maar dat werkte niet.
 

Soulcatcher

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
434
nee.. schijnt nogal moeilijk te zijn (veel en pijnlijk)..

de bosjesmannen laten iemand het dan ook in hun neus blazen via een holle stok (soort van blowgun).. tsja :p het is maar wat je er voor over hebt.
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Ik vond het niet pijnlijk hoor, 5zaden is wel een dikke lijn ja.
Smaak was wel verre van lekker. :D
Trip duurde 20minuten en het totale effect was uur na inname verdwenen.
Wilde je alleen weten wie er hier ervaring mee heeft?
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Wat kan je er nog meer over vertellen?
Hoe was de trip?
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
ik gebruik het.
Het is nogal zwak ten opzichte van de irritatie in je neus.
Dus daarom neem ik er 3 gr Peganum harmala erbij :D

De 1e keer voor mij was het echt hel, maar toen had ik het te snel en slordig klaargmaakt waardoor er volgens mij een hoge PH-waarde aan vast zat.

Als ik het neem ervaar ik eerst een dikke druk op me hoofd, lichte brand in me neus, snotterigheid en soms misselijkeheid.
met Peganum harmala voel je sowieso misselijkheid.
Dan krijg ik een rare effect net als paddos , dan zie ik alles scherper, maar wat buitenaards, ten minste mensen zien er wat buitenaardser uit.
dan begin ik meestal lichtjes te zien en als ik maar boven dan kijk, bijv. naar een lamp, dan gaan ze ook nog om de lamp heen draaien.
Als ik me ogen dan dicht doe, zie ik plaatjes van mensen en plaatsen voorbij flitsen.

Als ik peganum harmala heb gehad, begint het als een ernistige voedselvergiftiging aan te voelen en ga ik kotsen, maar zodra dat over voel je je zo goed, xtc kan er niet aan tippen!

Je voelt je dan zo overdreven tevreden met alles en iedereen en zo liefdevol en toch zo lekker ontspannen.

En wanneer het uitgewerkt is, voel ik me rein, alsof al me zonden vergeven zijn en ik herboren ben.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Odoma
Dat was ook mijn ervaring met yopo.
Ik heb het echter maar een keer gebruikt.

Ik heb wat Yopo gekocht, en wil het binnenkort gaan gebruiken.
Ik zal ook wat maoi´s gebruiken voodat ik het snuif.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
jezus dit klinkt echt als een kutdrug :p
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
ikkepiep a dit:
jezus dit klinkt echt als een kutdrug :p
Defineer kut?
Als het ff pijn doet, dan ja. Als je er daarna fucked up geweldig voelt, NOG BETER dan XTC en dan vanaf dat moment je blijvend herboren voelt, dan niet!

Ik ken iemand die dus wiet verslaafd is en wat dan wel niet nog uitprobeerd.
Telkens verliest hij voor een groot gedeelte de controle over zichtzelf.
Met yopo heeft ie dat niet en sinds dien wilt het wel elke weekend ipv. :D
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik heb gisteren wat gemaakt dat nu aan het drogen is. Mijn vraag, moet je echt MAO-i erbij nemen voor een beetje effect?? Ik heb 12 zaden bereid dat dus 3 lijnen gaan worden. Het lijkt helemaal niet zo veel, denk niet dat het hele dikke lijnen gaan worden maar dat kan ook aan mij liggen :lol:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar hou ons in iedergeval op de hoogte van je ervaring.... Ik ben er namelijk wel nieuwsgierig naar ;)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Je hebt zeker Spuiten en slikken gekeken?
Yopo is op dit moment in het nieuws: http://www.*******.nl/news/249/Proof_of_ancient_drug_use/
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
mrvn a dit:
Ik heb gisteren wat gemaakt dat nu aan het drogen is. Mijn vraag, moet je echt MAO-i erbij nemen voor een beetje effect?? Ik heb 12 zaden bereid dat dus 3 lijnen gaan worden. Het lijkt helemaal niet zo veel, denk niet dat het hele dikke lijnen gaan worden maar dat kan ook aan mij liggen :lol:
Je hoeft geen MAO remmers erbij te nemen, zonder mao-remmers heb je ook wel effect, maar met MAO remmers is het gewoon dan echt de moeite meer waard om het te nemen. (word dan een soort van anahuasca)
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
adoma a dit:
Het is nogal zwak ten opzichte van de irritatie in je neus.

De 1e keer voor mij was het echt hel, maar toen had ik het te snel en slordig klaargmaakt waardoor er volgens mij een hoge PH-waarde aan vast zat.

Als ik het neem ervaar ik eerst een dikke druk op me hoofd, lichte brand in me neus, snotterigheid en soms misselijkeheid.
met Peganum harmala voel je sowieso misselijkheid.
Dan krijg ik een rare effect net als paddos , dan zie ik alles scherper, maar wat buitenaards, ten minste mensen zien er wat buitenaardser uit.
dan begin ik meestal lichtjes te zien en als ik maar boven dan kijk, bijv. naar een lamp, dan gaan ze ook nog om de lamp heen draaien.
Als ik me ogen dan dicht doe, zie ik plaatjes van mensen en plaatsen voorbij flitsen.

Als ik peganum harmala heb gehad, begint het als een ernistige voedselvergiftiging aan te voelen en ga ik kotsen


imho is er geen gevoel zo lekker dat het dit bovenstaande waard is, dus, lijkt mij een kutdrug.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ik hoop dat je de echte yopo hebt namelijk de Anadenanthera peregrina en niet de Anadenanthera colubrina want dat is vooral bufotenine. De yopo bevat dit ook. Ik heb het nooit geprobeerd maar snap sowieso niet waarom iemand een stof met zoveel nare bijwerkingen wil gebruiken terwijl er betere alternatieven zijn. Maar ja dat is mijn mening en denk ik ook over salvia en lsa.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik denk/hoop :eek: dat het wel meegaat vallen qua misselijkheid en pijn aan me neus. Ben wel wat gewend op snuif gebied. Het is nu vanaf zaterdag aan het drogen en zit er over te denken om het vanavond of morgen avond te proberen zonder MAO en van het weekend met. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Nou net de helft naar binnen geharkt helemaal niks helaas oké wel iets maar niet het gewenste resultaat:D. Behalve een lichte irritatie achter in de keel en de een smaak/geur van tja koeienstront echt daar lijkt het op. Ik denk dat ik iig 5 zaden in me neus heb zitten, volgende keer toch maar een MAO remmer er bij nemen maar dat word pas van het weekend, het staat zo raar als ik een hele dag geen thee drink op me werk :lol: geen pijn trouwens maar het is echt wel een berg om te snuiven. de tering :lol:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
hmmmm. ik denk dat ik de laatste keer de zaden op een te hoog vuur heb laten poffen ( poef).
Heb net weer wat gemaakt alleen op een lager vuur en de binnenkant is nu niet zwart. :D
Alleen ff een vraag: Wat is nu de beste manier om te snuifen?
Die hele lijn in 1x
of steeds kleine beetjes zodat je keel niet meteen vol zit?


Zatedag neen ik een MAO remmer erbij,
Ben benieuwd, en laat het weten

Chill ze.
 
Haut