Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

yes! eindelijk mooie yield DMT

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
fuck, ongelovelijk, k heb t nog niet gewogen de eerste twee pulls, k laat ze nog tot vanavond in de vriezer staan, maar de bodem is een rotslandschap geworden, zonder plekjes waar je t glas kan zien van boven. maar apart genoeg is er op de wanden amper crystalvorming, weet iemand waarom?

ok, serieus, STB met NaOH is tijd, energie en geldverspilling. met deze was ik gister eind vd middag begonnen en had vóór 22:00 twee potjes in de vriezer staan. en dit alles zonder ph meting!
hier hoe k het heb gedaan:

- ruim 100 g HMRB (c.a. 110 g) in een maatbeker.
deze maatbeter had ik in een beslagkom gezet, en door het hele proces heen het water ververst met heet water beneden kookpunt.
- ok, ruim 100 ml gedestilleerde azijn (chinese toko) erbij. vervolgens ruim 100 ml gedemineraliseerd water erbij (gamma).
dit voor 1,5 uur warm houden en regelmatig roeren. (het roeren doe ik met supersized chopsticks van de toko (46 cm lang). de puree wordt mooi rood.

- dan 75 g pickling lime (gebluste kalk/calcium hydroxide) erbij en regelmatig roeren, dit heb ik c.a. 30 min laten staan, ook weer warm en af en toe roerend. je krijgt een mooi donker (bruin/roestkleur) korstje bovenop. de rest van t spul word licht grijs ofzo.

- na die 30 min heb k 150 ml warme naptha erbij gedaan. dit regelmatig roeren (en de bak warm houden door water te verversen). na c.a. 30 min met een 50 ml spuit het grootste deel van de naptha erafgezogen en in een klazen potje gedaan, dit 2 uur op t balkon gezet voor afkoelen en beetje verdampen (niet de deksel erop als t nog warm is ivm drukopbouw!)
deze laatste stap nog een x gedaan.
vandaag doe k nog 2 pulls.

ok k dacht k post maar even hoe k het heb gedaan, want k heb me niet aan één tek gehouden, en niet de hoeveelheden precies gedaan. dus als je begint, lees wel eerst even goed in natuurlijk. dit is alleen om even te delen hoe k het deze eerst keer A/B + lime heb gedaan.

k zal morgen wanneer alle pulls gecrystalliseerd zijn de opbrengst posten (t 0,001 g weegschaaltje is binnen). en begin komende week ook na recrystallisatie. k heb geen camera om foto's te maken van potjes en opbrengst maar k zal even kijken of k snel wat kan regelen.

maar mn dag kan al niet meer verpest worden! ^_^

forest
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
oja, toevoeging: k heb de spullen bij mn grote raam gezet tijdens proces, en in tt midden vd kamer naar t raam toe een staande ventilator, zodat de dampen meteen t raam uitgeblazen werden en k op de bank aan de andere kant vd kamer rustig jkon zitten zonder damplongetjes te krijgen. maar k heb een nieuw gas+damp-masker gevonden voor 25 eu, dus k denk dat k die aanschaf.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
en nu nog testen zeker ....

groeten, Ed.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
wat een sprookje leek te zijn, veranderde in een horrorscene, om t even dramatisch neer te zetten.

de eerste pull was gelig, van olievetten denk k, want alleen bij die eerste had k de naptha ook vwerwarmt voordat k m bij de mimosa gooide. bij de andere pulls had k gewoon de naptha erbij gedaan, wel verwarming van t water in de onderste bak.

nou ja, k was ongeduldig dus k haalde de 2 pulls eruit, een groot deel van de crystallen was trouwens niet aan de bodem gehecht, maar lag in een laag op de bodem. ik gooide allebei de pulls in een koffiefilter, en t water liep maar heel langzaam door, maar toen er een grote laag crystallen in t koffiefilter was en nog een laagje naptha dacht k, oja k ga even snel een boodschapje doen, die crystallen redden zichzelf wel.

toen k terug kwam.... waren er amper crystallen over, t koffiefilter was olie-ig en kleverig, dus toen heb k voor zover dat ging olie en crystallen eruit gescharaapt en geperst, en snel in de 3e en 4e pull gegooit, die al samen in 1 potje zaten.

toen heb k weer lopen kutten, want eind vd middag d8 k, ik filter vast t water en zet tr daarna weer in de vriezer want dan had k een idee hoeveel crystallen k mogelijk verloren had. nou ja, nu gooide k het in 2 koffiefilters, maar alsnog liep de naptha amper door, en toen had k een gelige olie substantie in een potje met een deel gecrystalliseerd hoopje.

later toen k t potje weer uit de vriezer haalde had k nog wel ook een redelijk laagje crystallen erin, maar al met al was het niks vergeleken bij hoe t eerder was. fuck wat een peststemming was k in.

maar nu ben k er wel blij mee, want k was al een beetje teleurgesteld dat k zo ''snel'' een mooie yield had gekregen, dus dat er niet veel te leren meer was ed.

dus komende week begin k weer, dan doe k het meeste precies hetzelfde, alleen nu doe k de eerste pull helemaal kamertemperatuur, de tweede warme naptha en warm bad, en de derde alleen warm bad.

en dan 24+ uur in de vriezer, want k denk dat t koffiefelter zo slecht doorliep omdat k t eruit had gehaalt wanneer t nog niet compleet gecrystalliseerd was en dus dat t filter met allemaal mini-crystalletjes verstopt raakte. en dus dat door opwarming een deel vd dmt weer uit t filter doorlekte. maar ook dat t samen met olie in t filter werd opgenomen, wat k er niet meer uit kreeg.

ok, nou ja, dus die drie pulls, en dan apart houden, en kijken in hoeverre ik olie meekrijg bij welke, en dus het drogen beter aanpakken.

maarja, k heb gelukkig nog wel wat mooie schone crystalletjes om dit weekend een trippie mee te maken. oja, k had meteen twee ''machines'' gemaakt, en begin deze week wou k met 45 mg die k nog over had van andere extractie een reisje maken, maar k verhitte blijkbaar te snel met mn jetlighter want het ''mondstuk'' vn de hals schoot er met een ''pang!'' vanaf.

nou ja, t zal allemaal reg komme...
 
Haut