Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

www.psychedelic.be

Serra

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Mar 2005
Messages
42
Als je meer wilt te weten komen over wat allemaal leeft in de belgische goa-scene, ga dan naar www.psychedelic.be, het is een nederlandstalig forum waar je veel informatie vind over wanneer er fuiven zijn of hoe die geweest zijn.


Ook vind je veel informatie over goamuziek (in al zijn facetten, dus ook proggie, dark psytrance, scandinavische goa, etc. etc.), muziek maken, klerenwinkels, etc. etc.

edit: ja vergeten zeggen, post wel geen threads of posts die over gelijk welke illegale drugs gaan, dus ook geen tripreports enzo, daarvoor word je doorverwezen naar erowid

check it out
 

Dezer

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Mai 2004
Messages
30
Wat??? :confused:

'post wel geen threads of posts die over gelijk welke illegale drugs gaan'

Het kan aan mijn stonede harses liggen maaruhhh...wat???? :confused:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
"post wel geen threads "

Mooi hè, dat Belgisch... :huh:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Stelletje namaak-Nederlanders. Hebben nog een hoop te leren, die leipo's! :lolwsign:
 

Serra

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Mar 2005
Messages
42
Wat??? :confused:

'post wel geen threads of posts die over gelijk welke illegale drugs gaan'

Het kan aan mijn stonede harses liggen maaruhhh...wat???? :confused:

dit is omdat de belgische politie ook op dit forum zit, ze gebruiken het om de locaties van goafuiven te weten te komen en om eventueel razzias en controles te houden,

daarom dat de moderators geen tripreports en andere toestanden over drugs toelaten

voor info over alle drugs kan je trouwens perfect terecht bij erowid

cheers


Fabien
 

Serra

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Mar 2005
Messages
42
Stelletje namaak-Nederlanders. Hebben nog een hoop te leren, die leipo's! :lolwsign:

how how how

beetje kalm he
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Het kicken van een topic van ruim een jaar oud ook niet ! (en ik ben altijd relaxed hoor :roll: )
 
Haut