Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

wat kan je allemaal op eten van een paddo? alles?

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Jup, je kunt de hele paddestoel eten.
Jummie! :lol:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Kauw gedroogde rustig en draai met je tong voordat je ze doorslikt, die bossige smaak en de winderigheid die ze geven zijn biologisch fijn voor de zintuigen. De natuur gaat letterlijk door je maag.
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Brugmansia a dit:
Kauw gedroogde rustig en draai met je tong voordat je ze doorslikt, die bossige smaak en de winderigheid die ze geven zijn biologisch fijn voor de zintuigen. De natuur gaat letterlijk door je maag.
Als ik ze gedroogd eet gaat de natuur na een paar uur weer uit mijn mond naar buiten :lol:

Vrijdag heb ik voor de eerste keer thee gezet uit de kleine stoeltjes en ik heb naar mijn mening mijn eerste echte paddestoelenervaring gehad, ookal heb ik er al zoveel "ervaring" mee. Opeens was ik niet meer gekluisterd aan mijn bed, maar voelde ik me zo helder (niet misselijk voor 10 uur lang) dat ik zelfs eventjes op mijn balkon van de plantjes kon genieten. Ook had ik nu het idee dat ik me sterker kon verbinden met het kosmische gevoel, omdat ik niet elke keer werd teruggeroepen naar een maag die protesteerde.

:heart: Paddenstoelenthee :heart:
 
Haut