Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

uitnodiging: zaterdag 2 december - vlaams brabant - bostrip

spijtig

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2006
Messages
62
hellow,

dit weekend ga ik een kleine uitstap maken met enkele vrienden,
we hebben dit al verschillende keren gedaan maar de laatste keer waren we het echt eens dat het toffer kan zijn met meer mensen,

het plan is van op te warmen in Opwijk, klein dorpje rond dendermonde/aalst,
we komen samen met enkele gasten van rond de 19-23 jaar, onze harde kern bestaat uit 4 man. Opwarmen gebeurt in mijn kamer of tuinhuis waar we in een zetel/stoeltjes kunnen zitten, chille muziek moet er zijn
(dark ambient, industrial, zaken als sigur ros, nin, fantasievolle muziek...),
we steken enkele Js op, en bereiden ons voor op de reis:

morning glory zaadjes wegen & verdelen, het duurt echt een tijd eer de 4gram op zijn, na een uurtje begint iedereen veranderingen te merken,
ik merk dat naarmate je het meer doet het gevoel toffer is omdat je het herkent, de eerste keer weet je gewoon niet wat je moet voelen...
Het is tof om stoned te worden maar wij willen echt iets met de trip doen,
dus hebben we de gewoonte om ondertussen ook nog zo'n 3 hawaian woodrose baby zaadjes te eten, is veel makkelijker binnen te krijgen dan de morning glory. Deze combinatie is te gek, gewoon heftig :D

Regelmatig testen we nieuwe dingen maar het hierbovenstaande geeft ons al wat we willen, het is veel makkelijker gewoon een lsd trip te nemen, smaakt ook beter (!) maar kan hier niet aan tippen...hihi

high zijn is één ding, canabis smoren kan heel aangenaam zijn als je het alleen doet, maar echt trippen vind ik zoveel beter met meer mensen,
in mijn mening maakt het sociaal, sommigen zeggen dat het trippen kan afremmen, dat gebeurt vooral als er opeens nuchtere mensen langskomen en zich met ons moeien, maar gelijkgezinden onder elkaar zorgen voor meer fun.


we hebben de gewoonte van na de middag te starten,
we beginnen er dan langzaam in te komen rond een uur of 14.00 / 15.00,
het is tof om binnenshuis te beginnen, als je tijdens het opkomen van het effect naar buiten trekt, naar de stilte van de natuur dan voelen die bomen , al het groen en het geel zo fantastish aan,
we kennen rustige plaatsen waar we niet lastig gevallen zullen worden,
als het uitkomt kan m'n broer chauffeur spelen (en niet trippen) om ons naar een groter bos te brengen.

één van de redenen waarom we het overdag doen is omdat het zo tof is om naar "de dingen" te kijken, en dan maak je rond 17.00/18.00 uur de overgang naar avond mee, en dat is prachtig, de roze/oranje schijn in de lucht geeft dan kriebels! Hier komt nog bij dat sommige mensen met de brommer of auto afkomen, die willen tamelijk nuchter zijn tegen een uur of tien 'savonds (of desnoods 2 uur snachts),
als iemand een hele toffe plek kent die we met de trein kunnen bereiken wil ik dat ook wel doen.


Wat verwacht ik van mensen die met ons meegaan?
alleen maar respect, iedereen doet wat hij wil, ik ben een rustige kerel en kan genieten van de oceaan van kalmte die over me stroomt "als ik weg ben", maar toegegeven, het is al voorgevallen dat we allemaal gek werden, en ons kreupel lachten tot iedere spier in ons lichaam er pijn van deed...iedere keer eigenlijk...
Liefst hou ik deze dag puur, alcohol en zaken als coke/speed/xtc raak ik dan niet aan, is gewoon belachelijk in vergelijking met wat je kan voelen op die bonen :) En ik hou niet zo van opgefokte mensen...

Tenslotte sluiten we de avond af, na uuuuuuuuuuuuuren,
maar dit beschouw ik niet als het einde van de trip,
achteraf is het heel tof om nog eens samen te komen met dezelfde mensen om over de ervaring te praten, desnoods via internet, maar int echt is echt toffer, zeker als er een paar fotos zijn ter herinnering :D
dit gesprek achteraf is meestal de echte afsluiter, kan de dag of week erna zijn,

alleszins, het zijn dagen om nooit te vergeten,

wie interesse heeft, laat maar weten via dit forum,
echte details spreken we af via mail of telefoon

En vooral geen schrik hebben, ik geef toe dat we raar zijn :D
maar das tof :twisted:

body count voor zaterdag: 4 people


[email protected]
 
Haut