Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

tpg shit

hk47

Matrice périnatale
Inscrit
14 Juin 2005
Messages
6
hierbij wil ik even kritiek leveren op tpg post
02-06-2005 wat dingen besteld bij ******* op 8-6 betaalt en verzonden krijg ik vrijdags 10-6 een briefje dat ze het morgen nog eens proberen (was niet thuis).. nou zaterdag de hele dag zitten wachten kwamen ze niet, maandag naar postkantoor ja meneer ze zouden het eigenlijk vandaag dan moeten leveren zo niet dan morgen even bellen dus ik kom vandaag thuis (dinsdag 14-6) ligt er weer een briefje op de mat dat ik weer niet thuis was en dat ze het morgen OPNIEUW proberen te bezorgen! nou morgen ben ik ook niet thuis want ik werk gewoon dus dan heb ik pas op donderdag 16-6 het pakketje in huis (als ze het niet weer opnieuw fuck-uppen). Dus 8 dagen later op de verzenddatum...
hoop dat het niet te vaak voorkomt TPG

hebben jullie ook slechte ervaringen of is dit weer zo'n eenmalig geval

groeten
 

RiLekst

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Juin 2005
Messages
24
Beetje laate reactie maar ik kan je de handschudden.

Zo'n ervaring heb ik ook, het ging in dit geval om DVDs.
Briefje gekregen waar op stond dat ik het pakje op kon halen bij een of ander service center, ok daar naar toe. Zijn die lullo's niet geopend op zaterdag. (Het ironische is dat er tien (letterlijke) secondes bij vandaan een tpg service punt zit die vrijdag avond en zaterdag geopend is) Ja das handig, ik werk door de week, ben 's avond tegen 7 uur thuis, pakje kan dus niet door de week afgeleverd worden, zoals bijna bij ieder gezond mens die werkt. Ik de TPG gebeld hoe ze dat dachten op te lossen, 'dan neemt u toch wat eerder vrij' :iconhead:, KRAK ... stilte, dat viel even verkeerd. Ik betaal voor een bestel dienst, maar ik kan zelf voor postbode spelen in mijn eigen betaalde tijd, dure dienst wordt dat dan. Ik voelde aan dat ik hier niet ging winnen dus het enige wat ik kon doen was een klacht indienen en het pakketje zelf ophalen.

Mijn oplossing is nu, laat het gewoon naar je werk sturen werkt perfect. En geen hoge bloeddruk meer :grin:

Medeleven :grin:
RiLekst.
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Tja, de TPG is inderdaad niet zo sterk met dat soort dingen. Het gebeurd af en toe ook dat een pakje gewoon een maand ofzo op een sorteer centrum ligt.

En dan maar hopen dat je geen verse spullen hebt besteld....want dat gaat stinken :eek: Ik heb altijd weer medelijden met de mensen hier die de retourpakjes moeten openmaken :grin:
 

RiLekst

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Juin 2005
Messages
24
Hi Sanne,

>En dan maar hopen dat je geen verse spullen hebt besteld..
>..want dat gaat stinken
Tegen die tijd zal het pakje geheel nieuwe levensvormen bevaten denk ik.
Mischien zelfs wel een paar leuke paddestoeltjes ;)


Greetz,
RiLekst.
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
Joh, ik ben dus niet de enigste.
Sins de laatste paar weken doen ze er hier (gem. R'Dam) ook een week over, na dat ******* mijn bestelling heeft verzonden
Misschien komt dat door dat ze allemaal de ZAK (ontslag) krijgen bij de post.
En hebben ze gewoon niet genoeg mensen meer of zo 8)
 
Haut