S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

stichting OPEN: LSD and MDMA as therapeutic tools

De tweede lezing komt eraan! Deze zal wederom plaatsvinden in Amsterdam, op maandag 28 januari 2008, van 15.00 tot 17.30.

Het onderwerp is:
LSD AND MDMA AS THERAPEUTIC TOOLS

Met Valerie Mojeiko (USA) van MAPS

waar:
Universiteit van Amsterdam
Roetersstraat 15, gebouw A, kamer B. (UvA), Amsterdam
De entree is gratis!

de flyer en meer informatie over stichting OPEN:
http://www.stichtingopen.nl/joomla/cont ... ang,dutch/

ik zal er zijn iig Smile
Komt allen!
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Ik ben er sowieso bij deze keer. Staat al een tijdje in mijn agenda.
De omnibus dubitandum.
Wel jammer dat het om 3 uur begint, moet namelijk werken Frown
Had er wel graag bij willen zijn.
UrBaN sHaMaNiSm
Denk dat ik er ook wel ben dan Smile
Vanmiddag dus!
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Waarom heb je zelden dit soort dingen in belgische universiteiten? Frown
as we separate and compare
^Ik zou zeggen: zet iets moois op en regel het zelf. Als je tips hierover wilt, dan moet je het maar zeggen.
-away for a while-

^PM :wink:
as we separate and compare
Ik had er graag bij willen zijn, maar ik heb helaas college's tot 17.30 Cry
Little Willie was a chemist.
Little Willie is no more.
What he thought was H2O,
was H2SO4.
Crap, er is vandaag vanalles misgegaan en ik ben er dus niet bij Cry
Space-is-the-Place a écrit :
Crap, er is vandaag vanalles misgegaan en ik ben er dus niet bij Cry

='[

Ik was er niet bij, het weekend was iets te zwaar voor mij. 2 keer op rij nachten van onder de 6 uur kickte er erg hard in, m'n hoofd moet ff rusten en een beetje leren voor tentamens.
Het ging ff niet zo goed met een maat, hij wilde al z'n medicatie in 1 keer nemen en niet meer opstaan, dus mijn prioriteiten lagen helaas anders.
Maargoed, ik wacht met smart af op de youtube rip :roll:
ik was er wel bij, over het algemeen waren de reacties minder positief als bij de 1e lezing. het kwam een beetje knullig over.
verder was het natuurlijk wel positief dat er uberhaupt deze lezing was!
Worden lezingen die al een keer zijn gegeven nog een keer herhaald?
Heb het helaas gemist.
[Image: mushroom2sc5.gif][Image: mushroom3dw8.gif][Image: mushroom2xz8.gif] Google is very usefull, try it and share information!
Er is wel een video gemaakt, dus die zal over een aantal weken wel ergens online komen.
-away for a while-

Van de gehele lezing? Dat zou heel tof zijn 8)
[Image: mushroom2sc5.gif][Image: mushroom3dw8.gif][Image: mushroom2xz8.gif] Google is very usefull, try it and share information!
Volgens mij staat een groot gedeelte er op, maar niet alles...
-away for a while-

Topics apparemment similaires...
  Mind Altering Science – An OPEN Conference StichtingOPEN 1 3,453 17/10/2010 12:06
Dernier message: StichtingOPEN
  Stichting OPEN Benefiet Festival - 11 Juni StichtingOPEN 3 2,280 10/06/2010 22:21
Dernier message: Twilight
  Stichting OPEN benefiet - vrijdag 3 juli 2009 StichtingOPEN 41 13,965 17/07/2009 13:22
Dernier message: mrvn
  Stichting OPEN presenteert: Afkicken met Iboga. StichtingOPEN 8 6,039 19/02/2009 19:07
Dernier message: Jelleb
  Stg. OPEN presenteert: “Vine of the Soul: Ayahuasca Night StichtingOPEN 13 7,288 28/01/2009 10:17
Dernier message: silv
  Lezing - 28 jan 2008: MDMA & LSD as therapeutic tools dreadmanneke 1 5,476 04/02/2008 17:29
Dernier message: HappyMind
  Pupils Wide Open petfles 1 6,547 11/12/2006 18:47
Dernier message:

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.