Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

northern light

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
men ene plantje groeit buiten door men draad,men hond heeft er een paar bladeren vangebeten...wel nie erg (schadelijk voor die plant) zeker ? ;)
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Onkruid vergaat niet ! Dat komt wel goed !

Hoe is het met de hond ? :grin:
 

Ton

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2005
Messages
72
Onkruid vergaat niet ! Dat komt wel goed !

Hoe is het met de hond ? :grin:
Reken er maar op dat ie er niets van merkt. Cannabis opeten heeft geen nut, het moet eerst verwarmd worden voordat de THC enzo eruit komt.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik heb zelf Mexican Sativa in de tuin staan. Nee niet degene uit de REVU...

Is nu bijna 2 meter en is nu lekker in bloei :truce:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
[quote:3khvq00j]Onkruid vergaat niet ! Dat komt wel goed !

Hoe is het met de hond ? :grin:
Reken er maar op dat ie er niets van merkt. Cannabis opeten heeft geen nut, het moet eerst verwarmd worden voordat de THC enzo eruit komt. [/quote:3khvq00j]

Onzin! Eet maar eens een gram wiet op.
 

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
ze staan nu anders ook wel al mooi in bloei...hopelijk blijven de schimmels weg en is het dit najaar beetje goed weer... :)

trouwens men morning glories kunnen elk moment ook bloemen krijgen...de knopjes komen uit...hopelijk is het niet te laat :D
op naar de san pedro
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
[quote:2pr7nobk][quote:2pr7nobk]Onkruid vergaat niet ! Dat komt wel goed !

Hoe is het met de hond ? :grin:
Reken er maar op dat ie er niets van merkt. Cannabis opeten heeft geen nut, het moet eerst verwarmd worden voordat de THC enzo eruit komt. [/quote:2pr7nobk]

Onzin! Eet maar eens een gram wiet op. [/quote:2pr7nobk]

Volgens mij heeft hij wel gelijk. Onverwarmd werkt het ook , maar niet zo goed als verwarmd. Om optimaal effect te verkrijgen altijd even verwarmen dus.
 

Ton

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2005
Messages
72
[quote:110v95x0][quote:110v95x0][quote:110v95x0]Onkruid vergaat niet ! Dat komt wel goed !

Hoe is het met de hond ? :grin:
Reken er maar op dat ie er niets van merkt. Cannabis opeten heeft geen nut, het moet eerst verwarmd worden voordat de THC enzo eruit komt. [/quote:110v95x0]

Onzin! Eet maar eens een gram wiet op. [/quote:110v95x0]

Volgens mij heeft hij wel gelijk. Onverwarmd werkt het ook , maar niet zo goed als verwarmd. Om optimaal effect te verkrijgen altijd even verwarmen dus. [/quote:110v95x0]Kan je dat serieus doen?? Dat wist ik niet :p Ik wist wel dat je hasj gewoon kan op eten. Heb ik wel eens gedaan, mèn dat was me wat!
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Je kan wiet eten maar het heeft gewoon 'rauw' minder effect dan wanneer je dezelfde hoeveelheid verwarmd hebt, zoals in cake of thee. Maar zo werkt het ook hoor alleen heeft het weinig nut, je hebt drie keer zoveel nodig om hetzelfde effect te krijgen dan wanneer je het hebt verwarmd. Roken gaat nog altijd het beste maar van cake krijg ik echt enorme lachkicks :grin: :grin: en als ervaren roker heb ik het van gewoon een joint nog maar zelden.
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Als ik puur rook zonder nicotine trip ik net zo hard als op spacecake..
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Ik rook vaak puur en dan heb ik al wat meer kans op een lachkick, maar voor mij doet (goede) spacecake de truk toch beter :grin:
 
Haut