Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

nn-DMT

Jhon

Matrice périnatale
Inscrit
31 Oct 2008
Messages
10
Hellow soulsurfers!

Na heeeeeel lang op zoek te zijn geweest, is het dan eindelijk op mijn pad gekomen :D

Na vandaag een geweldige dag met mn nieuwe baas gehad te hebben, iets waar ik alleen maar in mn paddotrips over fantaseerde en visualiseerde, ( de kans dat ik zoveel geld ter beschikking kreeg, dat ik kan doen en laten wat ik wil...) Lang verhaal, lange weg, maar ik realiseerde me dat ik mn droom zie uitkomen...Erg mooie dag dus. Toen kreeg ik toen ik bijna thuis was een telefoontje dat in mn brievenbus een verassing lag.

1 Gr. hele fijne licht gele DMT kristallen!

Mooier had de dag niet kunnen eindigen, het enige waar ik nog op moet wachten is een mooi DMTpijpje om fatsoenlijk te kunne roken.

Ik heb mijn ongeduld toch niet kunnen bewaren, en kan gelijk een paar mythes de wereld uithelpen, waar ik op internet nooit echt duidelijkheid over kon vinden.

Dus speciaal voor jullie:
DMT snuiven heeft geen enkele zin
DMT roken heeft geen enkele zin

Haha, ja ik moest het proberen...dus ik heb van een sleutelpunt en lijn gemaakt, in een joint gedaan, en de rest opgesnoven.

Niet echt veel, want ik wil niet teveel van mijn toverpoeder aan deze onzin verspillen, maar ik wou het gewoon proberen.

Ik voel duidelijk dat ik iets anders dan een joint gerookt heb....


Nouja...hahaha...volges mij begint t net een beetje te werke..
Ik hoor en voel de muziek een beetej anders, en kleuren lijken iets feller te zijn
Dit alles met een vrij euforische stemming :D maar dat kan ook aan Bob ( marley ) ligge :p
T gevoel n halfuutje na kopje truffel thee, alsof je op t punt van doorbeken staat...is like that, and thats the way it is


Vrij beschete dus..want ik weet dat dr niets meer komt haha...nader gezien was alleen n jointje en n pilsje beter geweest

Buttfuck that...ik heb nog 0,95 van t goede spul over :idea:

Binnekort dus een tripreport over mn echte ervaring

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder...niet zonder
Jhon

Uw las een verhaal van de zoon van zn vader

Peace
 
Haut