Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

mescaline.....waar?

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hey weet iemand hoe ik aan mescaline zou kunnen komen in crystal/poeder form. thnx!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
o fuck sorry, ben net nieuw en wist nog niet dat het niet gewenst was om dit soort vragen te stellen.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
mischien meot je voor jezelf een cactus kopen en hem kweken tot hij oud genoeg is en home made mescaline maken. ik geloof dat het in nederland namelijk niet echt te krijgen is niet makkelijk in elk geval. maar dat kan ik fout hebben succes.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Tja volgens mij moet je dan echt iemand kennen die er mee werkt of zo en dan zeer kleine hoeveelheden kan achter overdrukken. Denk niet echt dat er een markt voor is om het illegaal te maken.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
op de een of andere manier vertrouw ik die site voor geen meter, volgens mij zijn het voor de helft nep producten, zoals die coca bladeren, die zijn in de rest van de wereld illegaal toch?
 
G

Guest

Invité
best rare site idd.. ziet er wel vertrouwbaar uit alleen door de producten die ze verkopen weer totaal niet. Want volgens mij is het in zogoed als elk land illegaal om een mescaline extract te verkopen toch? net zoals de cocabladeren idd. Mocht je goeie reviews over deze site hebben gehoord ben ik uiteraard wel benieuwd :p ;)
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
ziet er idd verdacht uit ;)
Maar koop hewoon je eigen mescaline cactus in de winkel!
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Dat duurt toch een eewigheid voordat hij groot genoeg is?
Cactus10.gif
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Volgens de reviews over dat peruvian torch extract schijnt et wel te werken :eek:
 
Haut