Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lowlands drugsbeleid

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik ga mischien dit jaar naar lowlands toe met een paar vrienden van me. ongetwijfeld dat we allemaal wel het een en ander willen gebruiken maar ik vroeg me af of iemand hier wist of lowlands streng controleert op drugs bezit (van wiet tot speed) worden er erg veel problemen gemaakt als je gepakt wordt met drugs?.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
nou ik geloof dat je per persoon zown 5 gram wiet op zak mag hebben(gedoogd), als ze het vinden tenminste
als je pech hebt en ze vinden het dan is er een kans dat ze het weggooien
maar ik heb eens 200 gram wiet meegenomen en die hebbik een slaapzak gestopt opgerold en in een tas en daar keken ze niet in..
dusja als je zown klein zakje van een paar gram hebt doen ze daar niet al te moeilijk over als ze het vinden..
dan heb ik het over de wiet het terrein op nemen dat mag niet teveel zijn
dan denken ze bijv dat je gaat dealen enzo :)
op het festival terrein zelf staat altijd een smartshop die allerlei soorten herbal energizers enzo verkopen
maaruh over het algemeen zijn ze heel relaxed kwa drugsbeleid op lowlands
je mag ook een stuk of 10 blikken bier meenemen en deze op het camping terrein nuttigen
en anders kun je daar echt wel aan je wiet komen hehe:)
ik ga er dit jaar zelf ook heen en ik neem gewoon een gram of 5-10 aan wiet/hasj mee
maar in principe als je niet grote hoeveelheden bijhebt kun je het vaak zelfs gewoon in je zak laten en bij het fouilleren haal je het eruit laat je zien en klaar is kees... vragen ze of je meer bijhebt en dan zeg je nee dit is alles
suc6
misschien zie ik je daar nog wel hehe
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
wat leven we toch in een heerlijk tolerant landje 8) zie je daar prostoner en bedankt voor de info!
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Nederland is inderdaad wel relaxed met dat soort dingen. Wees niet te overmoedig op het festival terrein, ik gasten er wel uit gekicked zien worden om dat ze in het openbaar coke stonden te scheppen, niet zo heel slim overigens.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah idd als ze harddrugs zien heb je wel een probleem hoor....
maar je kant het altijd proberen lol ;)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Echter .. en dit was vorig jaar echt dooi .. zijn ze eens 1 avond flink wezen controleren op alles, bij de ingang van het festivalterrein waarbij ze zelfs je herbals afpakten. Ik stom verbaasd, die dingen had ik op het terrein zelf gekocht!?!?!

Hun reactie: "Inleveren of moeilijk doen. En moeilijk doen houd in; mee naar achter, politie erbij." .. "Ja, want die capsules waar die herbals in zitten, kan je ook zelf open maken en vullen met speed of coke" .. dus mijn laatste herbals mocht ik inleveren. Sucked.

Dusja, als er eens 1 avond iemand word gevonden met wat harddrugs en ze worden para, dan gaan ze ook dik controleren aan het festivalterrein. Ofwel, ga maar lekker blowen en stop je pillen goed weg .. of beter spuit, slik of snats voordat je het festivalterrein op gaat, dus op de camping zelf .. ze zullen het niet meer uit je lichaam kunnen krijgen :p
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Dat is inderdaag goed advies, gewoon lekker op de camping nemen die shit. Is met pillen en dat soort zooi natuurlijk niet zo'n probleem, coke en speed natuurlijk weer wat lastiger (bijtanken bv).

Wel raar van die herbals, maar kon je die kopen op het festival terrein of daar buiten. Kan me wel voorstellen dat als ze moeilijk willen doen dat ze dat kunnen zelfs met herbals. Had persoonlijk eentje voor zijn neus open gemaakt en hem laten zien wat voor rotzooi er in zat. Kruidenpoedertjes zien er toch een stuk anders (en minder smakelijk) uit als (schone??) witte chemische poedertjes.

Maar ja als ze willen dan kunnen ze alles controleren. Bij grote feesten (erg commerciele) hebben ze zelfs honden werken , dan ben je nergens al heb je het ergens ver weggestopt , echte naaizooi want wie boeid dat ene pilletje of poedertje nou , is toch je eigen verantwoordelijkheid GVD !
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ok dus op de camping kun je makkelijk gebruiken dat scheelt. moet nog even bedenken hoe ik op het festival terein dan wil bijtanken als ik b.v speed wil gebruiken. najah als er geen drugshonden zijn weet ik wel wat mooie verstop plekjes. waar verstoppen jullie het dan eigenlijk op zulke momenten, mischien heeft iemand handige tips.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Ik stop het zelf altijd in mijn sok, beetje aan de zijkant van mijn schoen. Geen zin om echt helemaal de schoenen uit te doen. 99 % kans dat ze alleen naar wapens zoeken en dus niet je schoenen controleren.

Je kan ook altijd (je) een vriendin vragen of ze het in haar bh stopt , daar controleren ze ook zeker niet.

Had het laast een keer dat ik op een feest kwam en totaal niet verwachte dat er gefouieerd zou worden, ik had wat ephedra bij me en moest echt op het laatste momen bij de garderobe doen alsof mijn veter los zat en het in mijn schoen stoppen dat was wel een beetje stom, maar ja zoals ik al zei ze zoeken meestal toch naar wapens.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Ernstig ik zou echt niet naar binnen gaan dan als ik "zeg maar" volledig gecontroleerd zou worden, dan mag die security dat kaartje voor dat feest door zijn eigen kanaal heen flanzen, niet voor het naakt maar voor het pricipe, stelletje nazi's !

Maar dat soort feesten ga ik gelukkig ook niet, hou het liever bij de wat kleinere feestjes, in mijn opinie ook veel gezelliger en minder gezeik met drug en zo.

Ga wel nog naar Awakenings af en toe , daar staan wel mensen te controleren met politie er naast dus als ze wat vinden dan krijg je meteen een proces verbaal, dat vind ik al een naaistreek. Ik kan me ook wel voorstellen dat als er echt tienduizenden mensen op een feest komen je het een beetje onder controle wilt houden, maar er zijn grenzen.

Maar Cyproxicus je hebt gelijk , de laaste keer dat ik lowlands ben geweest is 2000 en de rest van festivals waar ik geweest ben of ga is het nooit zo'n probleem. Ach als ik dit jaar nog ga naar Lowlands (zijn er nog wel kaarten ?) dan neem ik gewoon lekker geen drugs mee, regel het daar wel, genoeg bekenden, net zo makkelijk.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah man zeker zijn er nog kaarten..

het is pas 1 of 2 keer voorgekomen in de geschiedenis van lowlands dat het helemaal was uitverkocht dus
 
G

Guest

Invité
Ja idd, op hardstyle en hardcore feesten word er dan ook een hoop verbruikt.
En jump natuurlijk tegenwoordig, al zijn sommige techno feestjes ook wel erg.
Maar dan kom je op een drum & bass feestje en 9 van de 10 keer kan je je wiet gewoon in je pakje sigaretten doen en geen agressieve fouilering.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ja space heeft gelijk fouilleren gebeurt vrij selectief. maargoed met een beetje creativiteit kun je een fouillering goed omzeilen. tenzij er drugshonden zijn die klote beesten ruiken echt alles :evil:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
volgens mij mogen ze je echt niet zomaar iemand eisen zn kleren uit te doen, dat doen ze naar mijn idee echt aleen maar om je te vernederen. daarnaast lijkt me een politie hond op het festival terein ook niet een + voor het festival, allemaal para mensen om je heen! damn t word tijd om naar mexico te verhuizen:p
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
nou ik neem de proef maar op de som en kijk wel wat ik dat festival terein kan binnenkrijgen heb nog wel een paar trucjes om uit te proberen komt wel goed iedereen bedankt voor de info en tips :D
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Vriend van mij had paar gram coke + 50 pillen + zak wiet gewoon in een tasje omhangen.

Vroeg zo'n jong grietje ; mag ik ff in je tasje kijken ?

Hij ; Nee !?

Zij ; Waarom niet ?

Hij ; Dat is privé !

Zij ; Ow, o k , loop dan maar door !


Gewoon goed wegstoppen, niet te raar doen dan is er niks aan de hand. Lowlands is echt een eitje vergeleken met een hardcorefeest.
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Ook ik ga dit jaar waarschijnlijk met een paar vrienden naar Lowlands.
Maar hoe kijken ze tegen een aantal portie's paddos aan als ze bijvoorbeeld gevonden worden bij een controle of bij aankomst?

Wordt dit net zoals bij wiet min of meer gedoogd, mits jeje aan een bepaald aantal gram houdt of hoe zit dat precies?

Kan iemand me hier meer over vertellen misschien?
Want het lijkt me nogal erg lullig als je shrooms afgepakt worden net op het moment dat jeje zo erg verheugd had op een festivaltrip!!! :D
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
in principe zouden ze er niet moeilijk over moeten doen als ze vers zijn, maar dat ligt natuurlijk aan de willekeur van de gene die jou controleert.
 
Haut