Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

ff een report van een avondje blowen...

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik schrijf dit verslag dus alsof het gister is...


Het is een uur of 7 's avonds en mijn broer komt naar beneden. Hij vraagt aan mij of ik zin heb om vanavond een dikke plak hasj op te roken samen met een vriend van hem. Ik denk ff na want ik was gestopt... Na 5 minute nadenke (ja dat was niet zo'n moeilijke beslissing) zeg ik is goed... Ik haal wel een 12 euro plak hasj wat halen jullie? Bleek dat mijn broer en die vriend een 12 euro zak wiet gingen halen... Ik denk damn dat gaat echt ziek worden vanavond...

Wij dus naar de coffeeshop en scoren onze hasj en wiet... Het is ongeveer een half uurtje fietsen terug uit de stad dus voor onderweg had ik maar een stick met hasj voor mezelf gedraaid. Mijn broer en die vriend hielden er niet van om op de fiets te smoken... Onderweg begon ik dus al lekker high te worden... Ja high... Ik zal je dat ff uitleggen... Je word stoned door de tabak die er in een joint zit... Rol je een joint met maar een héél dun lijntje tabak dan word je high... Maarja anyway... Op de fiets zat ik dus al lekker zweverig te worden en klaar voor het echte werk... Na langs benzinepomp te zijn geweest om wat drinken te scoren gaan we naar onze chillplek. Dit is een speeltuintje met een bankje en een groot grasveld erbij... Ideale locatie om hard te trippe...

Ik zeg: "Zal ik nu ff een mixje rollen dan", Dat vonden ze allebei een heel goed idee... Ik zeg ik gebruik geen tabak nu want daar heb ik geen zin hopelijk hebben jullie geen bezwaar... Na wat gezeik over de scherpe smaak heb ik hen uitgelegd dat door de hasj de smaak al word verminderd... Nou ok dan dus ik draai eerst een hele dikke met lekker veel wiet en denk dik 0,5 gram hasj! Hoppa de fik derin... Nou me broer ging hoesten als een gek wat waarschijnlijk kwam door de zware smaak van de Zwarte Marroc... hehe...

Na deze joint was ik al redelijk de weg kwijt en ik flipte ineens toen B (die vriend) de joint ineens weggooide... Ik zeg wtf doe je man? Bleek dat de joint op was hehe... Maarja trippen als ik deed ging ik gehurkt boven de joint staan om de lucht die er nog vanaf kwam te inhaleren... Pfff vraag me niet waarom want ik was high... hehe... Ik uiteindelijk uitbarsten in een gigantische lach om vervolgens om te vallen en dan 5 minuten naar de maan te staren... Ach ja je moet toch wat he... :p

Ok dan nadat A (me broer) en B een flinke lachkick kregen door mijn idiote gedrag van nog geen 10 minuten geleden vroegen ze of ik weer een nieuwe wilde draaien... Pfff... Ik zeg ok dan maar ik draai wel ff een sticky dan... Ik stoned als een garnaal rol de beste binnenste-buiten joint die ik ooit heb gerold en vraag me niet hoe maar het lukte perfect! Nou hop de fik ging erin en er zat toch wel errug veel hasj in... Damn die smaak joh niet normaal! Maarja onder het motto van trippen moet je doen en niet zeuren blijven we lekker smoken... Nadat ook deze joint op was kregen we een telefoontje... C vroeg wat we aan het doen waren... Uhm blowen... Is het goed als ik ook kom en dan een fles drank meeneem zei C... Ik zei ja is goed kom maar langs... Na een aantal minuten kwam C dan eindelijk en we begonnen vanaf de verte al zijn naam te roepen en te schreeuwen... Hij had een dikke fles Rum bij zich... Heerlijk zou je zeggen maar ik had daar geen zin in... Ik wilde me lekker opk de hasj en wiet concentreren en niet nog met alcohol erbij ook...

Er kwamen wat vrienden langs die nogal veel gezopen en gedronken hadden... Precies het volk dus wat je niet tegen wil komen als je lekker wilt trippen... Maarja zij begonnen dus ineens een fikkie te steken terwijl er net een man met een hond voorbij liep... Dus weer gezeik met die man en ik zeg tegen A, B en C dat we hier weg moeten omdat ik geen zin had dat die vent politie zou bellen en we gesnapt worden op minderjarig blowen... Blablabla... Dus ik rolde me joint af en we vertrokken... Op naar het park... Daar aangekomen voelde A zich zo ziek als maar kon en begon ineens te kotsen... Ok dan het mag dan wel me broer zijn maar heerlijk fokken met extra gore gedachtes en geluiden is altijd leuk... hehe... Dus ik ging helemaal stuk van het lachen terwijl hij daar rustig over ze nek aan het gaan was... haha...

Ik stak de joint aan en hoppa ja hoor A ging nog meer over ze nek... Damn ik hield het niet meer... B en C rookte nog wel vrolijk mee totdat C ging zitten en vervolgens een half uur met open mond en ogen wagenwijd open naar de maan zat te staren... Heerlijk haha... Ik had alweer zin in een nieuwe joint dus wij weer crummen en ik weer rollen... B en C hadden er nog geen zin in want die waren al helemaal de weg kwijt maarja ik dacht fuck it ik rook hem vast... Dus ik alweer stomen en toen was ik dus echt helemaal weg... Ben naast C gaan zitten en samen met hem naar de maan zitten staren en figuurtjes in de vlekken op de maan gaan verzinnen... Heerlijk toch (A)...

Na ongeveer een uurtje aan spacen had C er genoeg van en besloot hij naar huis te gaan... Hierna heb ik met A en B nog ff zitte trippe waardoor B bijna over ze nek ging... Hehe maarja hij trapte niet in de gore praat en gore geluiden die ik zat te maken... Jammer :frown: hehe...

Na een half uurtje zijn we alle 3 naar huis gegaan en heb ik hier toch zitten eten joh Niet gezond meer hehe... HEerlijk... Nadat ik nog een tijdje tv heb zitten kijken ben ik gaan slapen om vervolgens na 6 uur weer wakker te worden hehe... Het leven is hard he... :frown:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Cool verhaal hoor,

maar ik had je echt een klap op je bek gegeven als je mensen aan het kotsen probeert te krijgen. 1) ik zie de lol er niet van in.
2) wat als iemand het bij jou probeert te doen?
3) je wilt toch trippen? bad vibes dude, ik zou t echt niet trekken.

Goed trippen kan inderdaad wel, als je vooral puur rookt. Kater krijg je dr wel van!
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Echt trippen van wiet heb ik toch nog nooit gedaan. Heb wel eens een keer serieus wijde pupillen gekregen van superpotente hasj die ik in Barcelona had gefixt. Heb in het weekend ook nog lang naar de maan gekeken :grin:. 90 gram mexicaantjes gehaald en de bos in gegaan met 2 kameraden. De weg compleet kwijtgeraakt en moeten vertrouwen op het GSM compas van één van de manne dat dus echt voor geen klote werkt want er zit toch een magneet in de luidspreker, niet? Resultaat: tocht van 4 uur en we zaten nog niet eens meer op een pad. Da was lachen! Echt lachkicks dat ge van die mexicaanse krijgt niet normaal. Niemand heeft gekotst en daar was ik blij van ook! Mensen die slechtgaan moet ge niet liggen te kloten, ook al is da soms wel lachen.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik weet het ik heb ook me excuses aangeboden later... Ik was gewoon te stoned toen om normaal te doen :p

Met goede hasj in grote hoeveelheid of een zakkie goede stuff kan je echt wel lekker trippen... Gewoon een hele grote hoeveelheid roken of eten en hopen dat je niet out gaat... Ik heb dat ook een aantal keren gehad en dat is nou niet echt het fijnste wat je kan hebben... Mijn advies is om vantevoren goed te eten en zorgen dat je wat fruit opheb... Zorg dat je lichaam gewoon lekker fit is en haal voordat je gaat hijsen een paar goede ademhalingen...


Gisteravond weer wezen hijsen maar toen niet echt veel bijzonders gebeurt...

Ja ik rook het bijna puur... Als ik hasj rook en leg ik een héél dun lijntje tabak en in een mix bijna niks...


Al met al was het een gezellige avond :truce: :smirk:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Trippen doe ik ook niet van hasj of weed, ook nog nooit gedaan. :think: Ik hou ook niet zo van trippen.. Ik ging meestal nogal scheef en veel te hard. Wel enkel ervaring van heel vroeger met chemische rommel miss dat het daar aan ligt.

Ik rook ook puur en krijg daar een lekkere high van.

Leuk verhaaltje!
:dancing:
 

Kitiem3000

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
84
Ik ben wel es wezen trippen van hasj, maar dat was hasjmelk, niet gerookt.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Heb nog wel paar verhaaltjes ergens liggen hier zal wel ff kijken of ik ze kan vinden...
 

Silence_Inc

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2005
Messages
136
ik denk gewoon dat belgen veel meer roken ... tis erg om te zeggen maar ik rook al 10 jaar gemiddeld 3 jointen per dag - vaak meer en soms geen maar dta is zeker het gemiddelde ... holland lijkt me veel braver ...
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
En gebruik je er ook tabak bij? want dan heb je zowiezo al geen kans meer op een trip. Of het moet heel weinig zijn...
Zijn er hier geen mensen die hebben lopen trippen van spacecake ofzo?
Ik kan me nog herinneren dat ik met een paar vrienden bij een vriendin was. We gingen allemaal spacecake eten. Ik spacede 'em zo hard weg. De volgende keer dat ik daar kwam vroeg ik waar de spiegel op haar kast gebleven was. Bleek dat ze helemaal geen spiegel had. Hallucinaties treden niet veel op bij cannabis, maar wel hard wegspacen hoor. Ik kon niks meer uitbrengen en lag plat op de grond...
 

Silence_Inc

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2005
Messages
136
ja ik rook met tabak - maar heb op alle soorten manieren al gerookt ... ook al zeer weg geweest ervan maar misshcien hebben belgen wat minder respect voor de weed-roes ... bedoel - wij noemen dat 'begaaid' zijn hier ... beetje als zat zijn ... maar niet van het te noemen alsof we aan het trippen zijn - trouwens - als je zoveel rookt (en ben er niet trots meer op) dan is de nuchtere werkelijkheid trippen ...
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik gebruik een minieme hoeveelheid tabak in me joint en gooi daar een hele dikke laag wiet/hasj overheen...
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Ik heb besloten te stoppen met blowen en het nog maar 2x per jaar te doen (in de vorm van spacecake). Zal ik het volhouden? :p ben inmiddels toch wel redelijk verslaafd. Naja, het is meer de gewenning van 't 'jointje draaien'
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
ik denk gewoon dat belgen veel meer roken ... tis erg om te zeggen maar ik rook al 10 jaar gemiddeld 3 jointen per dag - vaak meer en soms geen maar dta is zeker het gemiddelde ... holland lijkt me veel braver ...

Zou het zo zijn? :huh: Roken de Nederlanders minder? Ik heb ook 5 jaar elke avond 3 joints gerookt. Tot ik gestopt ben met sigaretten roken. Toen was het 1 ne (soms 2) pure per avond. Nu sinds vorige week, rook ik 4 dagen niet en 3 dagen wel.
In de toekomst gaat dat nog minderen. En ik heb daar eigenlijk géén problemen mee omdat af te bouwen. Volledig stoppen is moeilijk, vele van men vrienden doen het ook. Maar ooit zal ook die dag wel komen.
 
Haut