Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

dxm?

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
klopt het dat dxm in hoestdrankjes zit.
Krijg je hier echt een euforisch gevoel van? :idontknow:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
t zit ook in een aantal hoest capsules. en die smaken doorgaans een stuk beter! vraag maar eens bij de apotheek naar dextromethorphan. het efect is erg dossering gevoelig, met 2.5 Gram/KG kilogram lichaams gewicht krijg je een stoned en euforisch gevoel, en bij een 3x hogere dossis ga je pas echt tripen.
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
met 2.5 Gram/KG kilogram lichaams gewicht

Goed...heb je voor mij een vrachtwagentje of twee gevuld met hoestdrank??

Sjengsta, ik adviseer je om het niet via de hoestdrank te doen, of je moet al aandelen in A.Vogel hebben of zo...
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
niet te doen dus? :idontknow:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ow euh het was trouwens MG/kilo lichaams gewicht, sorry typ foutje. hier in het noorden heb je strips met 10 capsulles met bijna 30 MG dextromethorphan voor 5 euro. ik zou niet met meteen een te hoge dosis beginen want de trip kan behoorlijk chaotisch zijn.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
ow euh het was trouwens MG/kilo lichaams gewicht, sorry typ foutje. hier in het noorden heb je strips met 10 capsulles met

Aha, daarom voelde ik mij zo beroerd na 5 liter hoestdrank..... :pint: :blobber: :puke: :dead:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
[quote:3aulavbx]ow euh het was trouwens MG/kilo lichaams gewicht, sorry typ foutje. hier in het noorden heb je strips met 10 capsulles met

Aha, daarom voelde ik mij zo beroerd na 5 liter hoestdrank..... :pint: :blobber: :puke: :dead: [/quote:3aulavbx] :lolwsign:
 

niekd

Matrice périnatale
Inscrit
26 Mai 2004
Messages
8
En dxm daarvoor ga je gewoon naar de apotheek en dan kun je het kopen zonder recept of wat dan ook? En maar voor een paar pleuro?
:think:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
IDD een strip voor zo'n 5 euro
 

Napoleon

Matrice périnatale
Inscrit
30 Mar 2005
Messages
18
Je kan gewoon een flesje extra strength hoestdrank naar binnen gooien. Dat is net zo duur als de pilletjes, alleen heb je dan een goeie kans dat je over je nek gaat, en dat is nooit erg fijn.
De pech met die capsules is alleen dat er tegenwoordig alleen nog maar Daro hoestprikkeldempdende retard capsules zijn. Dat heet niet voor niets retard... uiteraard omdat dit een vertraagde werking heeft. Het wordt verspreid over 8 uur vrijgegeven.
Zelf heb ik alle pilletjes uit zo'n pakkie (10 pillen met zo'n 300 mg dxm) eens uit elkaar gehaald en de kleine bolletjes erin fijngestampt.
De effecten waren niet al te bijzonder vergeleken met andere dingen, maar voor herhaling vatbaar vond ik. Daar kwam ik echter later op terug.
Ik weet niet precies of het aan die retard dingen lag, maar ik heb me tot twee dagen daarna nog licht gevoeld. Daarom blijf ik er voorlopig maar eens vanaf.

Als je trouwens iets anders van de apotheek wilt proberen zijn er altijd de kruidvat reisziektepillen. Kost slechts 1.85 en dan ga je hallucineren als de tering. Zit cyclizine in, werkt net zoals dimenhydrinaat (zoek op internet maar eens op dimenhydrinate). Na een pilletje of 10 ben je al best goed weg. Alleen heb je de dag erna een enorme droge bek.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hmm nete shit :D binnenkort maar eens uitproberen. en ik vond dxm zekker de moeite waard, k had niet dat gevoel dat je je 2 dagen nadien nog licht voelt.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
O K mensen, even een vraagje mbt de wagenziektepilletjes van de Kruidvat ;

Weet iemand misschien meer over het combineren met andere middelen ? Wij gaan zaterdag naar Awakenings, en mijn vriendin wilt deze pilletjes gebruiken tegen wagenziekte.

Tevens wilt zij mdma + wiet gebruiken.

Kan iemand mij iets meer vertellen over deze combi ?

Alvast bedankt !
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
met wiet lijkt me geen probleem, maar met MDMA mischien wel, moet je eens op www.erowid.org kijken, daar staat veel over midelen combineren. en laat het ons ook even horen waar je achter komt :D
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Erowid heb ik gekeken, maar daar stond niet meer op als gebruikerservaringen.

Ik denk dat ik de reispilletjes achterwege laat en een kotszakkie meeneem ! :lolwsign:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
is dan toch wel de veiligste oplossing :p
 

PsiloFlip

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Juin 2005
Messages
36
Ik heb ook ervaring met dat lichte gevoel tot een paar dagen na de dxm ervaring. Net alsof je op wolkjes loopt.
Ik had dxm geextraheerd uit hoestsiroop via een standaard zuur-base extractie met petroleumether. De stommiteit die ik toen begaan heb, was dat ik de dxm-base uit de etherfase weer aangezuurd heb met citraat (100%) en dan geextraheerd in de waterfase. Deze waterfase was natuurlijk veel te zuur en een onnodige zware belasting voor de maag. Nu kan ik er wel om lachen :jester:. Ik geloof dat ik 250-300 mg dxm :pint: heb.
Als je dxm uit geneesmiddelen haalt, let dan wel op dat het geneesmiddel enkel dxm bevat als actieve substantie. Volledige flesjes siroop leegdrinken zou ik niemand aanraden daar deze kleverige bedoening niet goed kan zijn voor je lever. Vooraleer je met dxm experimenteert kun je beter Erowid raadplegen en een compendium; een te hoge dosis aan acetaminophen kan dodelijk zijn. Formuleringen met guaifenesin en chlorpheniramine kun je best ook vermijden. Voor meer info http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_info2.shtml
 
Haut