Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

beste tabak

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Toen ik jaren geleden begon met blowen, heb ik een tabaksverslaving opgelopen. Ik hou nog steeds van een peuk wanneer ik drink met vrienden ofzo maar probeer het tot een mimimum te beperken, helemaal stoppen hoef ik ook (nog) niet.

Nu komt mijn punt, ik hou van een jointje, maar wil zo weinig mogelijk tabak/troep, alsjeblieft geen verhalen over vaporizers, pijpjes of bongs. ik zoek gewoon een sigaret/tabak met zo weinig mogelijk smaak/ nictonine/teer of additieven.

Tips/ervaringen iemand??
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Je zal vast al gehoord hebben van american spirit, deze is zonder toevoegingen, verkrijgbaar als sigaret of roltabak in verschillende sterktes. Er bestaan ook kruidenmengsels ala knaster maar als nicotinist zijnde geeft deze geringe bevrediging.

Er zijn nog meer soorten tabak zonder toevoegingen waarvan de namen me ontschieten op het moment, meestal moet je hiervoor bij de betere sigarenboer wezen.

Succes met zoeken!

edit: Wat zijn de redenen dat je (nog) niet wilt stoppen met tabak, als ik mag vragen?
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
ja heb ook gelezen van die american spirit, maar las wel dat ie vrij scherp smaakte en hoog nicotine had.

Dan is de vraag wat heb je liever wilt: meer teer/nicotine of die troep die anderen toevoegen? denk dat ik gewoon voor de lichste meest smaakloze sigaret ga die ik kan vinden.

Een reden dat ik niet stop is ik het lekker vindt als ik met vrienden aan het bier zit een peuk te roken, en de ander is dat ik een joint gewoon een fijne combinatie vind, qua smaak en effect, vind puur roken gewoon minder lekker, zeker die pijpjes zijn heet en scherp, en vindt een bong en vaporizer ook irritant om in mn broekzak te stoppen, kortom veel gedoe met schoonmaak enzo.
 

Shamanita

Alpiniste Kundalini
Inscrit
5 Jan 2009
Messages
634
Een vriend van me "verdampte" zijn sigaret altijd om een joint te rollen, zo smaakte je de tabak minder.
Aansteker een paar cm onder je sigaret houden en wat heen en weer bewegen zodat je sigaret niet verbrandt, en zo halve minuut ofzo, je ruikt het vanzelf wel als je t juist doet; zoete geur verdampt uit je siggie.
tis misschien niet helemaal wat je zoekt; teer blijft er allemaal nog wel in, enkel sommige additieven die snel verdampen ben je kwijt, nicotine misschien ook gedeeltelijk (?) , en je smaakt ook meer van je wiet.
 
Haut