Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

bazar bizar

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
BAZAR BIZAR Kunst en muziekmarkt

Op Zaterdag 27 juni vind de 2e editie plaatst van Bazar Bizar in Oud-charlois Rotterdam. Na het succes van vorig jaar willen we flink gaan uitbreiden. Bazar Bizar moet dit jaar meer worden dan een kunst- en muziekmarkt alleen. Dit jaar willen we meer aandacht geven aan muziek en theater.

Wij doen dan ook een oproep aan theatermakers die tijdens de Bazar willen optreden.

Ook voor de markt zelf leggen we dit jaar de lat een stukje hoger. We willen dit jaar in ieder geval de 50 kraampjes halen.

Dus maak jij schilderijen, poppetjes, meubels, fietsen, ontwerp je je eigen kleding, of verkoop je lp’s,cd’s of zelfs cassettebandjes?

Bedenk wel; Bazar Bizar is geen zwarte markt! We zoeken daarom ook geen mensen met 2e hands spullen of andere handeltjes.

Doe mee met Bazar Bizar 2009!

Voor meer informatie of aanmeldingen mail naar [email protected]
LOKATIE
Wolphaertstraat Rotterdam Charlois

http://www.myspace.com/bazarbizarrotterdam
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Dat klinkt wel tof! :D

Bedankt voor het posten, misschien ga ik hier naartoe.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Dat zou leuk zijn twilight. :D
Oknayd en ik zullen er in iedergeval zijn.

Stuur een PM als je komt dan kunnen we wat afspreken.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik heb net een mailtje gestuurd naar het e-mail adres wat je hebt neergezet.

Ben benieuwd!

Als ik er nog bij kan laat ik het weten. :)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Zat helaas al vol. :(

Maar denk wel dat ik even langs kom!
Tegen die tijd laat ik het wel even weten.
 

Space-is-the-Place

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Sept 2008
Messages
1 072
Hmmmmm, misschien maar even op de fiets stappen, lijkt me zowiezo gezellig om weer ens te meeten ^^
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
Even nog een spam:

"POWERTOOL DRAGRACE

Doe mee! Doe mee!

Afgedankte boormachines, slijptollen kettingzagen, bovenvrezen, cirkelzagen kortom al je gebruikte handgereedschap wordt een nieuw leven ingeblazazen. Zij vormen namelijk de aandrijving van je racemonster.

Net als de bekende dragraces zijn er twee banen waarop de voertuigen tegen elkaar strijden, echter gaat het nu niet om kerosine slurpende motoren maar om omgebouwd gereedschap.

Youtube:

Met een druk op de knop vliegen ze over de baan en de snelste tijd wordt gemeten en gaat door naar de volgende ronde.

Bouw je eigen racemonster en doe mee met de Powertool Dragrace op zaterdag 27 juni tijdens Bazar Bizar in de Wolphaertstraat in Rotterdam Oud-Charlois!
Meld je aan op: [email protected]
"


Ik woon hier in de straat, maar zal deze keer niet mee doen met de markt, mischien hang ik wel nog wat overgebleven t-shirts op bij een vriend die wel meedoet maar meer niet. Lijkt me leuk een paar van jullie hiero te zien, ik loop iig wel ergens rond hier en anders sta ik achter de bar ;)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Alhoewel ik graag zou willen komen ben ik toch bang dat het er niet van komt die zaterdag ivm de verjaardag van m'n moeder.
 
Haut