Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Zojuist terug op aarde na een bezoekje aan de DMT wereld

Jhon

Matrice périnatale
Inscrit
31 Oct 2008
Messages
10
Mijn God...wat een ervaring!

Nog nooit heb ik zoiets gezien, of ben ik in een toestand geweest waar ik niets meer kon zeggen omdat ik simpelweg kan uitdrukken wat het precies is....WOWWW

Een grote ruimte...en dan niet zomaar een grote ruimte...kosmisch groot..vervangt de hele wereld zoals je ze normaal niet...Ik was zo onder de indruk van alles wat ik zag, dat ik niet echt wist wat ik moest doen...of wat ik gedaan had om daar te komen.
Ik wou de organisch grote wezens en de gezichten in de caleidoscopische patronen iets vragen...maar ik wist niet hoe...dus ik zei maar heel dom "hallo!"
En toen begonnen ze harder te bewegen en muziek te maken...maar niet muziek zoals we dat kennen...maar echt super mooie melodische geluiden.
Daarna begon het iets vager te worden allemaal...en ik voelde me weer terug in deze realiteit zakken...en knipperde met mn ogen...en zag dat mn kamer weer terug de oude was
Echt niet normaal

Alsof je een supertoffe droom gehad hebt...die probeert te herinneren, maar niet meer precies weet hoe of wat...alleen dat het tegek was haha

Ik ben best wel een ervaren tripper...heb al veel visuele ervaringen gehad met paddenstoeltjes en truffels ( 7 gr. gedroogd, met minder heb ik alleen maar een mind trip met patronen )...maar dit gaat echt een heel stuk verder.

Niet te vergelijken eigenlijk...ik vind psilo veel meer een mind trip met visuele details....en dit is echt een visuele trip waar je met je eigen gedachten een menig aan kan geven...


Het is de 1e keer dat het me werkelijk gelukt is om in de DMT wereld te komen. Ik heb ongeveer 0,07 gr moeten gebruiken, ipv de aanbevolen 0,04/0,05 gram. Met die hoeveelheden voelde ik wel degelijk dat ik iets gebruikt had, kreeg een best vervelende bodyload en zag wat patronen.

Ik ben er nu achter gekomen, dat als je die bodyload krijgt, en voelt dat je nog niet helemaal weg bent, nog 1 dikke teug van de pijp moet nemen...and off you go :)

Ik heb een grote glazen bong gebruikt, waar je ook gewoon hash & wiet door kan roken...met in het pijpje een laagje as/DMT/as...en onder het inhaleren door mn mond ingeademd, de vlam niet aan het pijpje laten komen! door mn neus uitademen en dit herhalen totdat de bong helemaal vol rook zit...vinger van t gaatje....en diep inademen, 30 sec inhouden...en dat 3 maal

Lekker hoor...ik heb nu ervaren dat er meer is tussen hemel en aarde, en dat er niets is wat een mens niet kan doen....alles wat je wil...JUST DO IT!
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
3 hits doen het hem zeker. Na de 2de hoor ik soms al hyper hoge geluidjes in de verte met een hoge frequentie terwijl m'n hart begint te bonken en ik nog 1 flinke teug wil nemen. Na het uitademen is het omvallen, ogen dicht, nog 1 seconde een lichaams besef maar dan is het tot echt lichaams loos door een hals van een fles met aan de andere kant een super caleidoscopisch universum met felle bloem patronen die even later zwellen als een uitdijende ballon waarvan die diepte geheel om me heen oneindig lijkt. Soms vormen er zich wel wezens of gezichten die als data een boodschap dragen, terug zenden kan wel maar vaak zie je er zo weer wat anders in. Het suist allemaal abnormaal snel.

Misschien deze week nog maar eens DMT, is alweer 2 maanden geleden of iets. Zal wel weer complete visuele extase worden, als ik weet door te breken tenminste. Ook weleens regelmatiger gerookt, het werd toen duidelijk veel meer psychologisch en de attentie voor het visuele ging erdoor naar de achtergrond, dat vond ik persoonlijk onplezierig gezien de sterkte.
 
Haut