Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Zijn er mensen die naar Summerjam gaan?

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Dames en Heren. Voor de liefhebbers is het vanaf 4 Juli weer feest, want dan barst het grootste Reggae en Dancehall festival van Europa weer los.

Al verschillende malen zijn vrienden van me er geweest. En helaas had ik telkens andere plannen, geen tijd, of geen geld. Maar dat jaar dus wel, heerlijk relaxen daar.
No problem no worries :D. Zijn er toevallig nog meer mensen die richting onze oosterburen vertrekken?

Ben je nieuwsgierig geworden ;) dan bekijk de site maar eens.

Summerjam

MASSIVE!!!
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Klinkt erg vet, super mooie namen ook op dat affiche! Tosh meets marley tribute band is echt bizar goed =D Ik ga wel naar Reggae Sundance
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Reggae Sundance, is een mooi festival. Ben er zelf ook 2x geweest :)
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
wooow, lijkt me heel gaaf!
Nu nog het geld ophoesten!

Heeft iemand verdere info erover? Ik bedoel, ik las al dat je gratis kon camperen, maar hoe zit het met de 'voorzieningen' in duitsland? :roll:
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Jaja wat een broederschap hier :D

Reggae sundance staat als 2e en als laatste op mijn programma.
Vorig jaar heeft m'n trainer me gevraagd of ik vrijwilliger wilde worden. Dat was natuurlijk kei leuk daar. Prachtige sfeer, beetje vanalles verkopen in de campingwinkel :) haha prachtig.
Dit jaar ben ik weer vrijwilliger, heb je schone camping, schone dixie, en schone douche :) + goed verzorgd eten ( je mist er wel optredens door, maar de sfeer krijg je helemaal mee :D.
Als het goed is zijn de sigaretten nu op meer plaatsen te krijgen hahah dat was me toch wat vorig jaar :p

En over de voorzieningen in duitsland. De trein is vrijwel ideaal voor het vervoer, kost geen reet. De rest van de voorzieningen... och wiet wordt daar gewoon gesmoked. Zit alleen verschil in het type agent. de een geeft je een aansteker, en van de andere moet je je ganja inleveren.....
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Summerjam was zeer geslaagd.

Voor m'n gezondheid te veel geblowd haha. Maar wat kan ik zeggen, dat hoort er een beetje bij.
De sfeer was gewoon prachtig, iedereen lekker relaxt zoals het hoort. Drugs binnenkrijgen door de beveiliging was een eitje. gewoon in je schoen, en van lange vloei en tips zeiden ze meestal niets. ook al wisten ze dat je iets bij je had ;)

midden in de nacht begonnen ze ineens op de kliko te slaan met een paar man. Daar kwamen steeds meer mensen bij. Op een gegeven moment liepen er mensen rond met potten pannen met pollepels en lege flessen. Zolang je er maar muziek mee kon maken ;) wat een bedoeling haha. Heb ik nog even mee gedaan met m'n bierflesje en ring haha.

Och ja, 8 augustus reggae sundance in Eindhoven. Dat wordt weer een prachtfeest met goede optredens :) En ik hoop weer in de campingwinkel te mogen staan, kan ik mensen weer vanalles aansmeren ;)
 
Haut