Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Zegels met beertjes, iemand ervaring?

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
High,

Gisteren eindelijk mijn kinderpost zegels gekregen (probeer maar eens nee te zeggen tegen 2 kleine meisjes, lukt je echt niet, lol.) die werken dus niet.......

Maar ik was gister ook bij iemand die een verassing voor mij had. Had een 3 maanden geleden gevraagd of die persoon aan zegels kon komen, lukte steeds niet, ondertussen al iemand ander gevonden, maar nu waren ze er dan toch.
Nu heb ik alleen een klein 'probleem' ik weet niet hoe sterk ze zijn......
Ze zien er als volgt uit.
Dubbel zijdig bedrukt.
Voorkant: fullcolor afbeelding(kan niet zien wat het is ookal zijn het er 10), met op ieder zegel een dansend beertje in verschillende kleuren.
Achterkant is een roze afbeelding(ook geen idee wat er nou staat)
Nu weet ik ook wel dat er maar 1 ding op zit, hehe. Maar misschien heeft iemand ervaring met deze zegels?
Alvast bedankt!

Het is trouwens wel appart, kon tot voorkort echt nooit zegels vinden en nu vinden ze mij, alweer.
Is het al morgen?

Vrede&koekjes, mrvn.
 

t-rex

Matrice périnatale
Inscrit
23 Oct 2006
Messages
10
Om het zeker te weten zou ik ze gewoon laten testen. Er zijn regelmatig meerdere batches van diverse sterktes op de markt.

http://drugs-test.nl
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ja bedankt,
Maar dat duurd me net te lang, lol.
Laat ik maar met 1 zegel beginnen dan weet ik genoeg voor de volgende trip.
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Ja de beertjes, omgeving hilversum...

Ik heb ze gehad en ben ervan overtuigd dat het geen LSD is maar DOB. Heb zelf een behoorlijk lange niet echt LSD-achtige trip gehad, en een vriend van me heeft er bijna 20 uur lang op getript. Duurt zo'n 12 tot 17 uur, kickt pas na 1,5 tot 3 uur in, beetje een speedy effect en bizarre hallucinaties. De piek komt zo'n 5 uur na inname, waarna de effecten gedurende een periode van 5 tot 10 uur heel geleidelijk afnemen.

Heb, ondanks dat ik dus niet geloof dat het LSD is, toch een behoorlijk leuke ervaring gehad. Alleen was erg teleurgesteld in het psychedelische aspect ervan, wat min of meer ontbrak, was meer gewoon visuals en rare body-high.

Hou er dus rekening mee dat het een tot 20 uur lange trip kan worden. En ook dat het lang duurt voordat ze inkicken, dus niet na een half uur denken dat het niet werkt en meer nemen, want daar kun je behoorlijk spijt van krijgen :p

Peace!
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Daar ga ik zeker rekening mee houden. Bedankt.
Ik ga er vanavond 1 nemen denk ik, oké weet het eigenlijk wel zeker, als ik weer terug ben laat ik weten hoe en wat het was.
Peace.
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Zijn dat deze beertjes?

GDDancingBears.jpg


Op zich zijn die wel gerelateerd aan LSD zou je zeggen, het is een tekeningetje gemaakt voor een cover van de Grateful Dead, refererend aan Owsley 'bear' Stanley.


http://en.wikipedia.org/wiki/Owsley_Stanley a dit:
Owsley Stanley (born Augustus Owsley Stanley III, January 19, 1935) also known as The Bear, was an underground LSD cook, the first to produce large quantities of pure LSD.

His total production is estimated at around half a kilogram of LSD, or roughly 5 million 100-microgram "hits" of normal potency, although accounts vary widely. The widespread and low-cost (often given away free) availability of Stanley's high-quality LSD in the San Francisco area in the mid-1960s may have been crucial for the emergence of the hippie movement during the Summer of Love in the Haight-Ashbury area, which one historian of that movement, Charles Perry, has described as "one big LSD party." Stanley was also an accomplished sound engineer, and the longtime soundman and financier for seminal psychedelic rock band the Grateful Dead.
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Ja het zijn inderdaad die beertjes van de grateful dead. Ik dacht ook: dat komt vast van een hippie dan, dus zit wel goed. Maar na mijn ervaring betwijfel ik ten zeerste dat dit LSD is.

Wellicht bestelt de leverancier zijn blotter papier bij een blotter-art leverancier, dan is de kans op grateful dead plaatjes en andere sixties/seventies kenmerken zowieso vrij groot.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ja dat zijn die beertjes idd, mooi verhaal ook.

Nou ik had er zaterdag 1 genomen. Er zit igg geen smaak aan het zegeltje in tegenstelling tot mijn vorige zegels.
1 is igg te weinig:D ik ben er ook niet helemaal zeker van of het lsd is aangezien ik gewoon kon slapen, dat lukte de laatste keren met andere zegels echt niet.
Ik was alleen niet echt in de meest ideale omgeving, bij iemand thuis met te veel mensen. Het ging prima maar het werd me soms echt te druk, volgende keer toch maar weer fijn alleen op de bank en dan halverwege richting bed, blijft toch 1 van de betere settings voor mij dan.

Volgende keer gaan het er 2 worden, als ik ruim de tijd heb.
 
Haut