Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting?

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ter gelegenheid van het feit dat we al weer een half jaar geen psychonaut meeting hebben gehad, nodig ik jullie hierbij uit om een dezer dagen langs te komen.

Aangezien er tijdens alle weekenden wel een of ander festival is, lijkt het me handig om iets doordeweeks te plannen. Zelf ben ik elke woensdag en donderdag vrij, dus een woensdagavond zou mij het beste uit komen.

Ik kan me voorstellen dat een aantal van jullie er in verband met werk of vakantie niet bij kunnen zijn, maar dat is dan ook de reden dat ik regelmatig kleinschalige meetings organiseer.

Eigenlijk doe ik zelf niet meer dan mijn pand beschikbaar stellen. Het is aan jullie wat we gaan doen: bijkletsen, film kijken, jammen, koek happen, kooivechten, Michael Jackson karaoke-avond, alles mag.

Ik heb vier matrassen voor gasten, en ruimte voor meer slapers. Voor degenen die bij voorgaande meetings aanwezig waren: behalve de huiskamer boven en de ruimte achter de winkel beneden, is het winkelpand zelf nu ook leeg en afgeschermd door een muur. We kunnen dus een deel van het pand chillplek maken, een ander deel de koekhap-ruimte enz..

Dus wat mij betreft Psychonaut Meeting op woensdag 29 juli @ Rijnstraat 2 te Woerden. En als te weinig mensen kunnen, doen we er een maand later gewoon nog eentje.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik heb nog steeds wat goed te maken, aangezien ik er de vorige keer niet bij was :) Ik vraag me alleen af, of er door de vakantie wel genoeg animo voor is. Maar ook al zijn we met een paar mensen, psychonauten ontmoeten is fascinerend :D

*Mystic krabt op zijn hoofd en bedenkt nog even hoe die het goed kan maken*
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik hou dit in de gaten, beetje afhankelijk van het animo. Maar moet ook kijken of ik aan de klauwen van de maatschappelijke octopus kan ontglippen aangezien ik waarschijnlijk volgende week een nieuwe baan in stap met avond en weekend roosters.
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Leuk! Ik kom graag :)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Heb wel zin om flink wat te jammen met mensen die daar zin in hebben. :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Op zich wel zin in, maar moet nog even kijken hoe het allemaal uitkomt. Ik weet dinsdag pas of ik de dag erna moet werken en dat zou echt een dealbreaker zijn voor mij. :wink:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Ik heb nog steeds wat goed te maken, aangezien ik er de vorige keer niet bij was :) Ik vraag me alleen af, of er door de vakantie wel genoeg animo voor is. Maar ook al zijn we met een paar mensen, psychonauten ontmoeten is fascinerend :D

*Mystic krabt op zijn hoofd en bedenkt nog even hoe die het goed kan maken*
Is 4 a 5 mensen genoeg animo? :p
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Vanaf hoe laat ongeveer?
Ik vermoed dat ik de hele dag thuis ben, met name vanaf de namiddag. Voorgaande meetings begonnen altijd rond 19:00 uur. Ik vind alles prima.
Ik heb gisteren trouwens een emmer lichtblauwe muurverf gekocht. Hopelijk is de wolkenhemel op tijd af. Weet iemand waar je blacklights kunt kopen? :rolleyes:
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
ik zal er (hoogstwaarschijnlijk) ook bij zijn
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoera!

Mocht een van jullie heel graag iemand willen uitnodigen die vaker op het DHP forum inlogt dan hier, stuur hen (en mij) dan even een mailtje. Immers: alle psychonauten zijn welkom.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik kom ook, tot daar allemaal!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Nice.

Phalaris komt ook weer!
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Leuk leuk! Ga er waarschijnlijk ook weer bij zijn, misschien met m'n vrouwtje. Moet nog even checken of het gaat lukken, maar ga m'n best doen.
Cheers!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hey Henkfloyd, zou zeker leuk zijn als je er ook weer bij bent! :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik heb net een uur of vier zitten jammen hier met een collega. We waren alleen te lang doorgegaan. Schijnt dat je tot 10 uur muziek mag maken, maar dan stil moet zijn, maar wij waren tot middernacht doorgegaan met het raam open. Ik was wel bewust om 12 uur gestopt, maar Alex bleef nog zacht pingelen op zijn gitaar. Toen dingdong, dingdong, goedenavond oom agent... Maar het liep met een sisser af: geen boete gekregen. Zo'n boete schijnt wel hoog te zijn. Laten we het jammen dus voor vroeg in de avond plannen. Het jammen vanavond was wel vet trouwens, het gaat steeds beter. 8)
 
Haut