Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Wie kan bevestigen dat dit kaalkopjes zijn ?

Jhon

Matrice périnatale
Inscrit
31 Oct 2008
Messages
10
Hallo!

Ik zal gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om mezelf voor te stellen,
Ik ben Jhon, een 23 jarige psychonaut uit het zuiden des lands. Ik bezoek regelmatig het forum om informatie te zoeken voor ik wat nieuws gebruik, veilig en verstandig :p

Na ongeveer alle soorte paddo's uit de lokale smartshop geprobeerd te hebben, en met het paddo verbod op komst, heb ik besloten om ze zelf maar te gaan zoeken.
Vandaag een heerlijke wandeling in het bos gemaakt, en natuurlijk goed gezocht!
Hier ben ik bij uitgekomen:
55121322.jpg

55121326.jpg


Ze zijn klein, moeilijk te vinden, en hebben een tepeltje op hun hoofd :p

My lucky day ? You tell me!

Alvast bedankt :D
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Nee het zijn niet de juiste, sorry...

De lamellen (onderkant van het hoedje) zijn bij psychoactieve paddenstoelen nooit wit (voor zover geweten dan).

Puntige kaalkopjes hebben ook een iets langwerpiger hoedje. Ook zoek je beter niet in het bos maar in weiland of andere grasvlakten.

Succes nog! :)

En welkom op het forum!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Meduzz a dit:
Nee het zijn niet de juiste, sorry...

De lamellen (onderkant van het hoedje) zijn bij psychoactieve paddenstoelen nooit wit (voor zover geweten dan).

Puntige kaalkopjes hebben ook een iets langwerpiger hoedje. Ook zoek je beter niet in het bos maar in weiland of andere grasvlakten.

Succes nog! :)

En welkom op het forum!

Ja pas maar op! In het bos heb je veel meer kans om giftige paddo's te vinden.
 

TurnOnTuneInDropOut

Matrice périnatale
Inscrit
22 Fev 2009
Messages
6
ik ga in weides zoeken, daar heb je de meeste kans. Degene die groeien op een paardestront zijn meestal de goeie. Maar straf zijn onze inheemse, wilde psychedelische paddo's niet. Ik persoonlijk vind de Hawaiaanse de beste.
greetz.......................... :)
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Wel even wachten tot de herfst he 8) . 'Niet straf' is natuurlijk maar relatief, ze zijn nog altijd een stuk sterker dan cubensis.
 
Haut